בעיקרון יש כלל בנוגע לבורג התערובת:
אם בורג התערובת נמצא בצד הקרוב למנוע=בורג ששולט על כמות הדלק.
אם בורג התערובת מצא בצד הקרוב לתיבת האוויר=בורג ששולט על כמות האוויר.
ואז על ידי פתיחת/סגירת הבורג אתה משיג פתיחה או סגירה של נתיב אוויר או דלק.
שלום לכולם!
בקרבורטור יש 2 ברגים שאפשר 'לשחק' איתם אחד של הטורים והשני של האויר/דלק
מה התפקיד של הבורג השני? כמות הדלק או האוויר= כשאני סוגר את הבורג אני מוסיף/מוריד?
לפי חוקי היצרן כמה סיבובים הוא אמור להיות פתוח?(אני יודע שבטייפון זה 2 וחצי סיבובים פתוח האם זה ככה בכל הקטנועי 50 סמק?)
או שפשוט יש למישהו הוראות יותר ברורות איך לכוון קרבורטור ממה שמצאתי לא כל כך הבנתי...
תודה רבה!
בעיקרון יש כלל בנוגע לבורג התערובת:
אם בורג התערובת נמצא בצד הקרוב למנוע=בורג ששולט על כמות הדלק.
אם בורג התערובת מצא בצד הקרוב לתיבת האוויר=בורג ששולט על כמות האוויר.
ואז על ידי פתיחת/סגירת הבורג אתה משיג פתיחה או סגירה של נתיב אוויר או דלק.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
תסתכל בתמונה:
הצד השמאלי פונה אל המנוע, לכן בורג התערובת (מס' 6)
שולט על מעבר דלק.
אם בורג התערובת היה בצד הימני, נניח באזור של מס 3
זה היה בורג אוויר.
קרבורטור.jpeg
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
הוא בצד הקרוב למנוע.
כמה סיבובים בערך הוא צריך להיות פתוח? (לפי נתוני יצרן נגיד)
איך אני מגיע לתוצאה אופטימלית של הכיוון?
רשום לך בספר רכב..
תנסה קודם 2 סיבובים..