נשמע כמו כותרת לכתבה
"האופנוע של הונדה עובר טסט במגרש לבד"
יצא לי קצת ארוך
נשמע כמו כותרת לכתבה
"האופנוע של הונדה עובר טסט במגרש לבד"
יצא לי קצת ארוך
Sent from my iPhone using Tapatalk
אנסה להביא מקור
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.engadget.com/2017/01/05/...efies-gravity/
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה כיוונתי לדעת גדולים
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מאוד אשמח אם הילדים שלי לא יצטרכו לנהוג לעולם על כביש ציבורי מסוכן.
356 הרוגים בשנת 2016, פשוט עצוב.
במקום זה שיבלו בשטח על אופנועים חשמליים חזקים ושקטים.
אם זה היה טיפה מעבר, נגיד כמו ה-C1 פה:
https://youtu.be/zchbMvWhOfw?t=33s
כך שאם אתה עולה על כתם שמן, אתה מחליק אבל האופנוע לא נופל אלא שומר על אותה זווית ואתה לא פוגש את הכביש.
כמו ABS שלא מתערב עד שלא צריכים אותו באמת.
לא יודע אלכס, הם טוענים שהרכב שלהם יכול להתגבר על כתמי שמן?
אל תתן להם נקודות בונוס עד שהם לא מוכיחים את זה.
הונדה יכולים תוך שנה להוציא אופנוע כזה, C1 אולי בחיים לא ייצא.
היה נחמד אם אפל היו קונים אותם.
https://electrek.co/2016/09/21/self-...i-report-says/
לגבי הונדה, עוד לא ידוע מה הם מנסים לעשות. אני חושב שזו דרך די יצירתית למלא את החלל הריק של ה-nc700.
אני סה״כ מלא תקווה.
כל זה טוב ויפה במגרש רחב ופנוי. בכביש יש משתמשים אחרים, גדרות, שוליים, מדרכות, תהום וכו'. בקיצור - מרחב התמרון מוגבל והאופנוע לא ייתייצב בכל מצב. ובתכלס גם במגרש פנוי הוא לא יישאר על שני גלגלים בכל מצב אבל כן בהרבה מצבים שבהן רוכב ממוצע ייפול. בנוסף כל התאונות שבהן רכב פוגע באופנוע למערכת אין שום יתרון..
סתם SCI FI שיט.
לא באמת פונקצייה למי שאוהב לרכב.
רק לפרקטים שעושים A TO B.