תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: כיצד בודקים דליפת גז (לאחר התקנה של סעפת חדשה)?

  1. #1

    כיצד בודקים דליפת גז (לאחר התקנה של סעפת חדשה)?

    מדובר בסעפת של ימאהה WR250R
    להלן מצורף תרשים:

    1cbac.jpg

    1- הסרתי את הסעפת המקורית (חלק מס' 1 בתרשים),
    ובמקומה התקנתי סעפת אפטר-מרקט חדשה.

    2- את האטם שבין הסעפת למנוע (חלק מס' 6 בתרשים: 4FM-14613-00-00)
    הייתי צריך להחליף את האטם הזה, אבל לא החלפתי: בגלל שמדובר באופנוע עם מעט קילומטרים - והאטם המקורי עדיין במצב כמו חדש.

    3- את האטם שבין הסעפת לדוד (חלק מס' 10 בתרשים: 5PX-14755-00-00)
    לפי המדריך: הייתי צריך להסיר את האטם המקורי הנ"ל, ולא לשים שום אטם אחר במקומו.
    מה שכן, כדי למנוע דליפה מהאזור הזה: היה כתוב שבזמן ההתקנה מומלץ לרסס על האזור "Liquid gasket"
    אבל בגלל שאין לי מושג מה זה הדבר הזה "Liquid gasket" - אז לא עשיתי כלום, ולא ריססתי שם כלום.
    פשוט התקנתי את הסעפת החדשה וזהו.

    כעת לאחר שהשלמתי את ההתקנה הסופית - כתוב במדריך: "הפעל את המנוע ובדוק אם דולף גז".
    "Start the engine. If there is no gas leak, this concludesthe replacement"
    השאלה שלי:
    איך אני יודע אם יש
    gas leak?
    איך אני יודע אם דולף גז? צריך להיות צבע או ריח? מה הסימנים?

    שאלה נוספת:
    מה דעתכם לגבי "הקיצור דרך" שעשיתי עם זה שלא החלפתי את האטם (חלק מס' 6 בתרשים) כפי שנדרש?
    האם זה יכול להיות קריטי בהמשך?
    אני חייב לציין שהאטם המקורי "הישן" היה נראה במצב חדש לחלוטין. וזה לא מפתיע כי כאמור מדובר באופנוע די חדש בסה"כ כמה חודשים על הכביש עם מעט קילומטראז'.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני חושב שהמשורר התכוון לבדוק אם האגזוז לא אטום איפשהו בין החיבורים..
    הרבה יצרנים אוהבים לרשום להחליף כל שייבה קטנה וכל גומייה לאחר כל פתיחה, לכיס זה טוב וגם למוסכים.
    בטוח שאם אתה יודע לזהות אם האטם במצב טוב אז זה בסדר ולא באמת נחוץ להחליף כל אטם כל פעם, תלוי באמת במצבו.
    אותו דבר תקף לאורינגים ושייבות וסגרי קפיץ.
    למרות שבהחלפת בוכנה למשל לא הייתי שוקל בכלל להשתמש שוב באותם סגרי קפיץ על הפין.
    בקצרה סע, בדוק אם הכל עובד תקין ואין בריחה של גזים מהאגזוז מכל מקום שהוא.

  3. #3
    אבל איך אני יודע שאין בריחה של גזים? איך ניתן לבדוק?

    יש צבע? יש ריח?
    איך מזהים דליפה קטנה (דליפה "קלה")?
    יש איזה אינדיקציה? דרך לגלות?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הרבה יצרנים של אגזוזים תחליפיים מבטלים את האטם המקורי ואחרי ההתקנה ניתן להרגיש עם היד בריחת גז (משב רוח חם) אבל אחרי רכיבה של חצי שעה מהחום הכל מתיישב טוב ונאטם.

    אם זה לא משהוא שאתה יכול להרגיש עם היד ואתה לא רואה סימני פיח בחיבורים (לאחר זמן) אז זה בסדר

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    תניע את האופנוע ותן לחבר לסגור את היציאה מהאגזוז עם סמרטוט ולחץ עם היד, בו בזמן תעבור על החיבור בין הסעפת למנוע ובין הסעפת לדוד.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    שיטה טובה למנוע קר. ספוג טבול במים עם סבון כלים. שים כמות נדיבה על כל חיבור. אם יש דליפה, אתה תראה בועות.

  7. #7
    תודה על העצות המעולות.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    עמי נתן עצה פצצה, כמו בפאנצ'ר.

אשכולות דומים

  1. מחפש סעפת לדוד אקרופוביץ
    על ידי avidan123 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-12-2016, 12:25
  2. דוודים, סעפת ומה שביניהם - קצת סדר בדברים?
    על ידי 338cal. בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-11-2015, 20:03
  3. מבקש עזרה בבחירת סעפת - wr250x
    על ידי SM26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18-09-2015, 08:46
  4. למכירה קסדת rpha max hjc חדשה חדשה במחיר מוזל !
    על ידי liamlevi12 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-08-2015, 21:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO