תתחדש סמיילי! איזה מפלצת!
שירשור כזה כבר הרבה זמן לא פתחתי... אבל וואלה בא לי קצת להרטיב לכם ת'עיניים.
אז אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן:
כבר הספקתי לעשות כמה מאות קילומטרים עם האופנוע, ואני יכול להגיד שזה אופנוע מעניין עם מנוע מטריף חושים (כי המנוע זה 'ה'דבר הכי מעניין בו... כל השאר טיפה פחות) אאהה ושהסאונד שלו נצרב לך היטב במוח.
בהמשך אם יהיה ביקוש פה אני ארשום את חוות דעתי האישית למעוניינים.
נ.ב. אני עובד במטרו, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני כותב מהלב ולא מהכיס...![]()
תתחדש , וכמובן רכיבות זהירות.
GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.
תתחדששש !!
ותמיד יש ביקוש לדעות על אופנועים מענינים!
תתחדש !!!
תרכוב בדרכים טובות וכמובן תתמגן
נראה מעולה
השאלה המתבקשת היא השוואה לs1000r שהחזקת לפני ה10, איך עוזבים בווארי לטובת יפני?
תתחדש נראה פצצה!
תן חוות דעת וגם השוואה קצרה לבימר לפניו,יש לי גם התלבטות בין שניהם
MT10?
תתחדש פשוט מפלצת!
אני במקומך הייתי מחנה אותו ליד המיטה עם מנעול דיסק וקושר אותו עם שרשרת לדלת.
תתחדש סמיילי, כיף לראות אותך מחליף אופנועים כמו גרביים.
היום רכבתי באזור נס הרים אז קיבלתי איזו התרשמות מעניינת בין שניהם:
א. 2 אופנועים פצצתיים! חייב לציין זאת, אין ממש מנצח כאן.
ב. מבחינת שוני, ככה בקטנה, ה-S מכוון למסלול עם נגיעות של פרקטיות. זה לא כלי שישבור לכם את הגב אבל כן יכול להעיק אם אתם מסתובבים איתו בעירוני בעיקר.
התנוחה הקרבית והמוצקיות שלו יחד עם בלמים פסיכיים יכולה קצת לעייף אם אתם רגילים לעשות סידורים באזורים עירוניים/בין עירוניים.
המנוע חובב סל"ד, חזק, מכוון לעבוד יותר בסל"ד ביניים וגבוה, אם כי תמיד יש כאלה רוכבים קטנוניים שיגידו ש"לא מספיק להם המומנט בסל"ד הנמוך".
סביבת המחייה הטבעית שלו תהייה בכבישים מהירים וסיבובים רחבים (יש לו בסיס גלגלים יותר גדול מה-MT10).
ה-S הוא אופנוע יותר 'שלם' מה-MT10 ומשמעותית יותר קרבי (שלמותו לא רחוקה בהפרש גדול מהMT10).
ה-MT10 אופנוע ייחודי, פה בניגוד לאפרילייה טואנו ולב.מ.וו S1000R היפנים עשו אופנוע שאפשר לחיות איתו נהדר (בייחס לאופנועי נייקד ליטר כן?)... מה זאת אומרת?
קודם כל, הדובדבן שבקצפת, ההיילייט של האופנוע הזה - המנוע! זה מנוע של R1 שעבר קאסטומיזציה כדי להתאים אותו... מכלולים פנימיים במנוע הוחלפו לכאלה מחומרים יותר כבדים כדי לקבל מנוע גמיש יותר (המומנט נשאר פחות או יותר זהה, רק שעכשיו הוא מתקבל בסל"ד נמוך יותר).
הסאונד - סאונד מעלף חושים, סינפונייה אמיתית (ליד המנוע של ה-MT, המנוע של ה-S מרגיש סתם עוד מנוע 4 בשורה צווחני), הסינפונייה בהחלט נצרבת לך בראש, הגמישות, המומנט שמורגש שמזכיר מאוד את המומנט ב-MT09 (אם כי פחות עצבני ממנו).
מנוע שבהחלט משווק עצמו היטב כמנוע שלקוח מהמוטו GP, נותן לך ים של כוח במיוחד מלמטה, סוג של בהמת מומנט (הייתי אומר שיש פה שילוב נהדר בין מומנט להספק).
כל השאר פחות מעניין אבל לא מזכיר במהומה את המכלולים של ה-MT09, אולי למעט הבלמים עצמם.
הבולמים, השלדה והזרוע האחורית נלקחו מה-R1 והותאמו.
עוד לא התנסתי לעומק עם האופנוע מבחינת כיוונוני בולמים, כרגע אני קורא את הספר רכב.
התנוחה משמעותית יותר שפוייה ומתונה מה-S.
בסך הכל 2 אופנועים טובים אבל כל אחד מוכר לך ריגוש אחר, מותאם לשימושיות אחרת.
אם אתה רוצה אופנוע ליום יום עם קריצה דיי עצבנית וייחודית - MT10.
אם אתה רוצה אופנוע למסלול או לסופ"ש - S1000R.
חייב לציין, ה-MT10 זו היציאה לדעתי הכי שונה וייחודית משאר אופנועי הנייקד בקטגוריה. בגלל זה גם הוא נחשב 'עוף מוזר' בקטגוריה (גם בגלל הייחודיות וגם בגלל העיצוב שלו בין היתר).
מברוק על הרובוטריק!
אני לגמרי אוהב את הקטע שלו וזה מבלי שעוד רכבתי עליו.
אולי בהזדמנות קרובה אתקן את הענין.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club