ב 2010-2009 חבר הוציא מעופר אבניר אקסייטינג 250 חדש.
הוא ביקר הרבה במוסכים עוד בתקופת האחריות בשל תקלות אגזוז.
עם 80 ק"מ ביום הייתי בודק יותר מחיר תחזוקה כללי, לא זול לתחזק קטנוע.
תבדוק מרווחי טיפולים ומחיריהם.
רציתי לשאול לגבי הקטנוע הנ"ל מחפוש בפורום וברשת הבנתי שמדובר בקטנוע טוב , אבל בכמה מקומות דיברו על בעיות אמינות ועדיף להתרחק .
מצאתי אחד שעבר 35 אלף שנת 2010 מבנאדם מבוגר שטיפל בו כמו שצריך במחיר די טוב .
לא פסלתי קטנועים אחרים אבל הקטנוע הזה נשמע אחלה וגם המראה שלו.
אני צריך קטנוע לרוב לעיר ואולי לעיתים רחוקות נסיעות למרכז מהקריות נסיעה של 80 כל כיוון.
ראיתי הרבה המלצות על האקס מקס אבל הוא די חלש 20 כ"ס
אקס איבו נפסל בגלל העצוב .
תקציב 12 אלף לקטנוע ללא ציוד .
אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי אקסייטינג 250 .
ב 2010-2009 חבר הוציא מעופר אבניר אקסייטינג 250 חדש.
הוא ביקר הרבה במוסכים עוד בתקופת האחריות בשל תקלות אגזוז.
עם 80 ק"מ ביום הייתי בודק יותר מחיר תחזוקה כללי, לא זול לתחזק קטנוע.
תבדוק מרווחי טיפולים ומחיריהם.
זה יותר לכיוון 20 קילו ביום .
דיברתי על מדי פעם לעתים רחוקות על 80
למה לא זול לתחזק קטנוע?
מאוד זול, תלוי איך מסתכלים על זה ...
הכי זול זה לעשות יומן ניהול מרחקים ולדעת מראש מה להחליף כל כמה קילומטר ומה המחיר בקניה אצל יבואנים.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אני נכוויתי עם גדלנוע איטלקי אחרי אופנוע יפני.
הבדל רציני בעלויות טיפולים.
תתחילו לטפל לבדדדד, המחירים בארץ זוועה... תשקיעו בילדים שלכם בסופ"ש פעם ב... וככה לא תצטרכו לשלם הון למוסך.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אקסייטינג 250 כלי לא אמין. אל תאמין לי - תשאל מוסכניקים.
תשקול שוב את העיצוב של האקסיבו. זה הכלי הכי אמין בקטגוריה.
נכון מאוד אבל שוב החזרי החזרות של xmax היו יותר גדולים מ אקסאבו.
אני ממליץ על אחד משניהם אבל שים לב
Xevo:
אין abs
אחיזת כביש יותר טובה
הכי הרבה כוחות סוס בקטגוריה (23 בערך).
יש לו אמובילייזר
עיצוב מכוער
טיפולים סבירים.
לא השתנה מאז ייצור 2009 (חוץ מ 2012 שבא עם משאבות דלק חדשות).
Xmax:
יש abs (נראה לי)
אחיזת כביש דומה (לא ממש הבדלים קריטיים) - לי הוא פחות טוב.
פחות חצי עד כוח סוס אחד מהאקסאיבו.
לא נראה לי שעדיין יש בו אמובילייזר.
מאוד יפה (גם גניב לפי מה שהבנתי בגלל זה).
הייצור שלו מתחדש כל כמה שנים (כמו t max) כי הוא מצליח בגלל העיצוב, בעיקר.
טיפולים טיפה יותר יקרים.
הדגמים החדשים כבר לא מגיעים ב-250 בגלל תקנות יורו 4, עבר ל 300 (נראה לי שעדיין יש מכירה של 250 חדשים בארץ) - זה מבחינת ביטוח.
תשאל פה עוד אנשים ותראה מה הם אומרים.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אין מתחרים לתמסורת של פיאג'יו,הוריאטור בימאהה לא להיט אבל גם לא נפילה,ואני חושב שההיגוי של האקסמקס עדיף.
המנוע בימאהה הוא לא תוצרת עצמית אלא של חב' מינרלי בניגוד לפיאג'יו,לא שיש בעיה עם המינרלים אבל המנועים מהליין הזה של פיאג'יו אמינים מאוד.
האקסמקס דורש שיפוצי גיר תכופים יותר מאשר הפיאג'יו אבל זה בא ע"ח קרקושים לא נעימים.
abs בדגמים הישנים אין ולא יודע אם יש בחדשים.
אימובילייזר קיים בדגמים הישנים ואם אני לא טועה משחר היצור.
לא יודע לגבי התגובות פה מכיר מישהו עם 250 עם 90אלף+ הצורה חדשה אם זה משנה משהו.
אני עם 300 כבר 10אלף והכל מצויין.
צריך לטפל טוב.. מה לעשות כשבספר של קימקו המקורי רשום שמן כל 2000 ק"מ.. נכון זה מעט להחלפת שמן אבל זה מה יש.
פה בארץ מכניסים לאנשים לראש לעשות כל 4 ועוד כל מיני זוועות שאני מעדיף לא להרחיב עליהן.
מי שיוריד ספר מקורי יבין.. תשווה אותו עם הישראלי של אבניר ותראה בעצמך.
רוכב על 300 כבר זמן מה ובאמת שהוא הפשרה הכי טובה בשבילי.
קטנוע מצויין.
הצורה לא משנה, ה 250 נוסע על מנוע של גראנד דינק וזה מנוע נבלה.
לך יש מנוע אחר לגמרי עם מיסבי החלקה כמו בדאון טאון.
לדגמי הניו והגראנד דינקים הישנים,יותר התאים קקמייקה מאשר קימקו,ועכשיו עם המנועים האלו הם התקדמו.