טוב אז תודה לאל התעלומה נפתרה !!
הבטחתי לעדכן פה אז.. זו אכן היתה בעית דלק!
היתה סתימת דלק חלקית ב''אמבטיה'' הקטנה שבקרבורטור ולכן המנוע היה מתחיל לקרטע שהקרבורטור לא מספק מספיק דלק.
מה שהיה קורה זה שבתחילת נסיעה שהאמבטיה מלאה הכל היה עובד מצויין ולאחר מס' דקות
היא מתרוקנת מדלק ולא מספיקה להתמלא מחדש יותר מהר מדרישת המנוע בדלק בנסיעה רגילה , ואז התערובת ממש דלילה..
וזה גם מסביר את העובדה שלאחר עצירה של כמה דק הוא היה מניע ונוסע בקלות כי היא הספיקה להתמלא מחדש למרות הסתימה החלקית.
בקיצור הגורם העיקרי לבעיה וזה שגם יכל למנוע אותה זה שלא היה מותקן פילטר דלק חיצוני על הצינור שיוצא מהמיכל.
ושקניתי תאופנוע וכבר הוספתי אחד כזה זה היה מאוחר מדי ... הלקח נלמד...
תודה רבה לכל מי שהתייחס בתגובה ועצה, ותודה ענקית למוסך BOT מוסך האופנועים היחיד בנס ציונה שעשה עבודה מקצועית וישרה!!
כל הכבוד לג'ק על הכיוון הנכון.
ואם זה ליאור ברוך אז הכל מובן.