איך אנחנו אמורים לדעת על מה אתה מדבר?
אחרי 1800 ק״מ על העגלה הכחולה (כינוי שנדבק)
משעמם לי..היא מאוד סלחנית,מאוד עדינה בתגובותיה
חסרים לי עוד 40 כ״ס לפחות
אני רגיל לכלים שכל טעות קטנה אני מת
פתאום אין ריגוש,אין מהירות..
ירדתי לסדום..לבד ): כי כל החברים או על קאסטומים שנועדו לדראג או על כלים שמהירות השיוט שלהם היא כפולה מהמהירות המרבית המותרת בארץ
כשמגיעים למקום שבו הם לא יכולים לשחרר את ה150+ סוסים אני עומד יפה בקצב אבל..הדרך לשם פשוט נוראית
בתור כלי רכב יומיומי אני מעדיף אוטובוסים על פני אופנוע מסתבר..
אז עד תחילת מרץ אני עוד עם ביטוח ואני מאמין שאגיע ל5000 אלף קמ
ואני לא אחדש,אין למה
נעלה אותו לליפט..נחליף את הפרונט למשהו יותר אגרסיבי
בולם אחורי לאחד קצת יותר קשיח ואולי לא יקרוס תחת עומס הפניה (בולם בן חצי שנה חדש מקורי של סוזוקי ועדיין זבל)
טיפול גדול..וכמובן סט צמיגים חדש...
נראה אולי זה ישנה משהו.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
לא נורא, חבר, בעוד פחות משנה אתה כבר עם רשיון טייס לא מוגבל (A)...
שיפור מתלים יעזור להנות מהGעז בכבישים המפותלים. צמיגים גם...
כוח מנוע לא תשפר ל500 המזדקן הזה אבל דווקא בגלל זה אתה יכול לשפר טכניקה.
ולגבי התח"צ... קודם תנסה ואח"כ תחליט אם אוטובוס עדיף על אופנוע קטן, חלש ורגוע![]()
(גילוי נאות: אחרי הרבה אופנועים וקטנועים גדולים כיום אני עם חמישים סמ"ק, מאילוצים שונים... ועדיין, רכיבה זה כיף).
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אני בן 18..יש לי עוד 3 שנים..
נוסע יום יום באוטובוסים כבר 7 שנים
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
מצטער לשמוע![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תשמע אני לא יודע הרבה אבל ממה שאני יודע
לא בריא לרדוף אחרי ריגושים.
תהנה מהדרך.
תנסה שטח, תחיה יותר ותוכל לצאת גם כשיש שעה פנויה ולא יום שלם.
זה GS בן 200.. למה ציפית..
רוצה ריגושים? קנה gsxr מוגבל לא מוגבל או כל מוגבל לא מוגבל מעניין אחר..
ה-GS הוא באופיו אופנוע commuter תקציבי שאמנם בשנים הראשונות יוצר עם כוונות ספורטיביות כלשהן (כפי שניתן לראות מפסי המירוץ על הדגמים הראשונים יחד עם ה-belly pan שחלקם היו מגיעים איתו), עם השנים וההתקדמת האופנוע נשאר כ-commuter פשוט ונוח עם מינימום כאב ראש, והוא עושה את העבודה הזאת בצורה מעולה.
אני מכיר אנשים שעם ה-500 הקטן הזה נותנים פייט ללא מעט רוכבי ליטר בפניות, עקב נסיון והכרה של הכלי. רוצה לשפר ביצועים? בולמים קדמיים של supersonic עם שמן 15W, אחורי של KATANA או אם אתה יכול להרשות לעצמך אז R6 (מהשנים 06-09, לא R6S), שינוי במידות גלגלי השיניים, צמיגים ספורטיביים, האופנוע ירגיש אחרת לגמרי ולא תזהה אותו. מסכת פלסטיקה של Five Stars תוכל לתת יציבות במהירויות גבוהות יותר (אפשר להסתפק במיגון רוח פשוט כמו ה-EMGO windscreen). יש כאלו שמורידים את ג'ק האמצע כי בשלב מסויים הוא מתחיל לגעת באספלט ומונע עוד כמה מעלות בהטיה. פרונט של GSXR זו גם אופציה שלא מעט עושים אם הם באמת משקיעים בכלי.
ויש יופי מסויים באופנועים כמו ה-GS, אופנועים שמהם אתה באמת יכול לסחוט כל מה שהאופנוע מציע בניגוד לאופנועים יותר גדולים וספורטיביים, שככל שעולים בנפח כמות הרוכבים שיכולים "תכלס" לממש את כל הפוטנציאל של האופנוע נהיית קטנה יותר ויותר. תהנה ממנו כל עוד אתה יכול, אתה עוד תתגעגע.
3> Honda NC700X 2012 - Chrissy
106,200KM and counting
Not all who wander are lost
את הרגלית כבר שייפתי...
פרונט של 600F (41MM( עם דיסק כפול מקדימה יותקן בתחילת מרץ
בולם אני עוד מחפש.
של R6 מתאים?
אם כן אני קונה עכשיו..
יחס העברה מעולה כרגע (לא יודע מה הוא)
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כן כן של R6 משנים 2006-09, תדאג שלא של R6S. גם של SV650 יכנס עם קצת עבודה.
אפשר גם לשקט הנפשי בימי הקיץ להתקין רדיאטור שמן. בעקרון בשנים הראשונות הם הגיעו עם אחד כסטנדרט וכשהאופנוע הפך ל"אופנוע תקציב" כחלק מקיצוץ העלויות ירד הרדיאטור, עד לשנת 2004 בה חזר לשימוש בדגמי ה-F. גם מנועים ללא הרדיאטור בעלי יציאות לרדיאטור שנסגרו, וראיתי אנשים שהתקינו רדיאטור של בנדיט 600 עליהם.