ה-GS הוא באופיו אופנוע commuter תקציבי שאמנם בשנים הראשונות יוצר עם כוונות ספורטיביות כלשהן (כפי שניתן לראות מפסי המירוץ על הדגמים הראשונים יחד עם ה-belly pan שחלקם היו מגיעים איתו), עם השנים וההתקדמת האופנוע נשאר כ-commuter פשוט ונוח עם מינימום כאב ראש, והוא עושה את העבודה הזאת בצורה מעולה.

אני מכיר אנשים שעם ה-500 הקטן הזה נותנים פייט ללא מעט רוכבי ליטר בפניות, עקב נסיון והכרה של הכלי. רוצה לשפר ביצועים? בולמים קדמיים של supersonic עם שמן 15W, אחורי של KATANA או אם אתה יכול להרשות לעצמך אז R6 (מהשנים 06-09, לא R6S), שינוי במידות גלגלי השיניים, צמיגים ספורטיביים, האופנוע ירגיש אחרת לגמרי ולא תזהה אותו. מסכת פלסטיקה של Five Stars תוכל לתת יציבות במהירויות גבוהות יותר (אפשר להסתפק במיגון רוח פשוט כמו ה-EMGO windscreen). יש כאלו שמורידים את ג'ק האמצע כי בשלב מסויים הוא מתחיל לגעת באספלט ומונע עוד כמה מעלות בהטיה. פרונט של GSXR זו גם אופציה שלא מעט עושים אם הם באמת משקיעים בכלי.

ויש יופי מסויים באופנועים כמו ה-GS, אופנועים שמהם אתה באמת יכול לסחוט כל מה שהאופנוע מציע בניגוד לאופנועים יותר גדולים וספורטיביים, שככל שעולים בנפח כמות הרוכבים שיכולים "תכלס" לממש את כל הפוטנציאל של האופנוע נהיית קטנה יותר ויותר. תהנה ממנו כל עוד אתה יכול, אתה עוד תתגעגע.