אוסיף גם תמונות שצילמתי עם הקטנוע שעשיתי עליו נסיעת מבחן
בקשר לקסדה ,בעיקר הקסדות הגדולות כמו נפתחות או xxl נכנסות בלי בעיה רק שצריך לסגור את המושב קצת בלחץ ,בכל מקרה יש ים של מקום .
אוסיף גם תמונות שצילמתי עם הקטנוע שעשיתי עליו נסיעת מבחן
בקשר לקסדה ,בעיקר הקסדות הגדולות כמו נפתחות או xxl נכנסות בלי בעיה רק שצריך לסגור את המושב קצת בלחץ ,בכל מקרה יש ים של מקום .
למה ההחלטה דווקא עליו ולא על xevo 400 למשל?
תתחדש נראה מדהים
עדיין כואב שיש מדרגה מפגרת בביטוח מה שמונע מהרבה אנשים לעבור מ250 ל300 + עם מערכות מצילות חיים כמו abs
היי חבר יקר! תתחדש! הקטנוע נראה מדהים, ומה שעוד יותר מדהים אותי זה ההתלהבות שלך ממנו ^_^ אני מאחל לך המון מזל טוב...
אני מאוד ממליץ לך לגשת לקורס של אופנוע מאומן וזה לא קשור אם יש לך קטנוע או לא...
בתקופת ההרצה מומלץ לא לעלות לסל"דים גבוהים במיוחד ולא לעשות נסיעות ארוכות במיוחד.
הסיבה של ההרצה היא בעיקר עניין השמרנות בשוק הרכב, בעבר יצור המנועים היה ידני ולכן היה צורך ב"שפשוף" המנוע על מנת שכל החלקים יתאימו בצורה המרבית.
כיום בגלל שהבניה נעשית באמצעות רובוטים ולייזר היא הרבה יותר מדויקת ולכן הצורך בהרצה פחת,ופה נכנס עניין השמרנות.
Evolution Team
תתחדש, נראה מדהים!
אני גם חושב עליו, אבל הנסיעות שלי הן בעיקר בגוש דן. עד כמה קל להשתחל איתו בין רכבים בתנועה צפופה?
תודה רבה רבה !
עד היום רכבתי על Joyride 125, מבחינת עיר נטו, לא רואה צורך ביותר למען האמת. אישית לא הייתי יוצא מהעיר עם ה - Joyride בכלל (ובפעם היחידה שניסיתי הייתה לי חוויה לא כל כך טובה).
אבל ספציפית לגבי השתחלויות - מאוד פחדתי במעבר לקטנוע גדול מהנקודה הזו.
לחלוטין התבדתי, ההיגוי הנוח מאפשר להשתחל בין מכוניות בקלות.
אבל אל תאמין לי, כי מה שנוח לי לא בהכרח נוח לך, ולכן לדעתי חובה לעשות נסיעת מבחן על הכלי לפני כל החלטת קניה.
בהצלחה !