תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: למה לא ממליצים לחמם את המנוע בעמידה ממושכת?

תצוגה בשכבות

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בבאנדיט היו לי הבדלים גדולים בצריכת הדלק בין הקיץ לחורף.
    אני מניח שזה נבע בשל הפרשי הטמפרטורת וזמן ההגעה של המנוע לטמפרטורת העבודה.
    זה לא הזמן זה שיטת הקירור,בקירור אוויר אין אפשרות לעצור את החום מלברוח ובלתי אפשרי להשאיר את המנוע בטווח טמפ' מסוים,מה שדרוש על מנת לקבל תפוקה מקסימלית מהבעירה.
    בקיץ ובייחוד בערבי הקיץ,כשהטמפ' פחות או יותר קבועה גם טמפ' העבודה נשמרת והתפוקה מהשרפה עולה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 18-01-2017 בשעה 10:35.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  2. נורת מצבר נדלקת בעמידה - אקסייטיניג 250
    על ידי ramiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-02-2016, 00:34
  3. המלצות למכנס תרמי מחמם \ גטקעס
    על ידי Sniper434 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:11
  4. צקצוקים מאזור המנוע כשקטנוע בעמידה
    על ידי Wasted בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 18:35
  5. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO