בבאנדיט היו לי הבדלים גדולים בצריכת הדלק בין הקיץ לחורף.
אני מניח שזה נבע בשל הפרשי הטמפרטורת וזמן ההגעה של המנוע לטמפרטורת העבודה.
זה לא הזמן זה שיטת הקירור,בקירור אוויר אין אפשרות לעצור את החום מלברוח ובלתי אפשרי להשאיר את המנוע בטווח טמפ' מסוים,מה שדרוש על מנת לקבל תפוקה מקסימלית מהבעירה.
בקיץ ובייחוד בערבי הקיץ,כשהטמפ' פחות או יותר קבועה גם טמפ' העבודה נשמרת והתפוקה מהשרפה עולה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 18-01-2017 בשעה 10:35.