תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: למה לא ממליצים לחמם את המנוע בעמידה ממושכת?

תצוגה בשכבות

  1. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    חימום המנוע הוא פונקציה ישירה של מאמץ וזמן - ומאמץ נקבע ע"י כמות הדלק המוזרמת והנשרפת בתא השריפה.
    אתה נותן גז - יש יותר חימום. נסעת דקה עם גז = נתת למנוע לייצר בדקה פי כמה יותר חום מאשר בלי גז, וזה בדיוק מה שמחמם אותו - תופעת לוואי של העבודה שלו.

    אבל אם אתה נותן גז בעמידה - הסל"ד מטפס לשמים מהר מאוד והמאמץ נשאר אפסי, בגלל זה מעט מאוד דלק נכנס לתא השריפה. בשביל לתת לכמות גדולה של דלק להישרף ולא לעלות בסל"ד, צריך שתהיה התנגדות לסיבוב המנוע - משמע, צריך להיות בנסיעה. יותר מזה, ככל שמאמץ גדל ואיתו הלחץ בתא השריפה גדל - גם הרינגים מתפשטים יותר ומונעים מעבר של עודפי הדלק לעוקה, אלא עוזרים לאותם עודפי הדלק להישרף במהלך הזה\הבא או לכל הפחות להיזרק במסלול הפליטה.

    אפקט הרוח על הרדיאטור לא רלוונטי בכלל כאן - התרמוסטט סגור במנוע קר והרדיאטור מנותק. דווקא כאן, אם כבר בחרת, מנוע מקורר נוזל הוא עוד יותר יעיל ממנוע מקורר אויר. אנחנו מדברים על חימום בערך עד 40-50 מעלות, שזה הקצה התחתון של נק' העבודה במנוע, או אם תרצה - ל-65 מעלות, שזה הגבול התחתון של טמפ' העבודה (פחות או יותר 5 מעלות).

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אחלה קישור.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 18-01-2017 בשעה 00:17.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 16:45
  2. נורת מצבר נדלקת בעמידה - אקסייטיניג 250
    על ידי ramiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-02-2016, 00:34
  3. המלצות למכנס תרמי מחמם \ גטקעס
    על ידי Sniper434 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:11
  4. צקצוקים מאזור המנוע כשקטנוע בעמידה
    על ידי Wasted בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-09-2015, 18:35
  5. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 21:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO