בבאנדיט היו לי הבדלים גדולים בצריכת הדלק בין הקיץ לחורף.
אני מניח שזה נבע בשל הפרשי הטמפרטורת וזמן ההגעה של המנוע לטמפרטורת העבודה.
בגדול טווח הנסיעה שלי הוא 7 קילומטר לכיוון ולרוב נעשה בכביש פתוח כך שלוקח לי כ7 דקות אולי פחות להגיע.
בקאוואסאקי להבדיל כאמור יש את הטרמוסטט אז הוא מנוע את קירור המנוע (למרות שגם כאן האופנוע לא מתחמם לגמרי)

בכל מקרה אני לא נוהג לחכות מעבר לדקה עם המנוע כשהוא פועל ואני רוכב "בעדינות" במשך הכמה דקות הראשונות.
אגב למי שיש מנועים עם טורבו להם יש חשיבות ענקית להמתנה אחרי שמניעים וכמובן לפני הכיבוי.