ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
...אם יהיה באותו סל"ד שבו תהיה ברכיבה...
תיקון קליל - לא אותו סל"ד, אלא אותו עומס (משמע - אותה כמות התערובת שנכנסת כל פעימה למנוע). כי הסל"ד הוא רק פונקציה משנית, לא משפיע על חימום כשלעצמו, ואותה כמות תערובת שבעמידה בסרק יכולה להביא את המנוע לקו האדום, בנסיעה יכולה כתלות בהילוך ותוואי (נניח, עליה) בקושי להגיע לאלפי סל"ד בודדים או אפילו מאות סל"ד. כאן גם מתחבא ההבדל המשמעותי - בעמידה לא תוכל בכלל להגיע לעומס שהמנוע מקבל אפילו בנסיעה קלילה, כי בשביל זה המנוע צריך להיות הרבה מעבר לקו האדום.