EBC מצויין.
רק תבדוק שהדגם מתאים לשנה של הכלי.
מניסיון אל תקנה קפיצים מחוזקים ושיט כזה.
איך בוחרים רפידות מתאימות לקלאץ? ( עבור טנרה660 דגם 3yf)
ברשת יש המון סוגים והמון שמות. ebc נחשב גנרי?
איזה נתונים פרט להתאמה טכנית צריך לקחת בחשבון.?
EBC מצויין.
רק תבדוק שהדגם מתאים לשנה של הכלי.
מניסיון אל תקנה קפיצים מחוזקים ושיט כזה.
דווקא לי יש נסיון הפוך וקפיצים מחוזקים זה אחלה.
ואם כבר קלאצ תשקיע כמה שקלים בheavy duty/off road
זה חומר עמיד יותר בחום לשימוש מאסיבי יותר בקלאצ
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מה היתרון בקפיצים מחוזקים אם הקלאץ' לא מחליק?
אם היה מדובר באיזה מנוע עצבני שיש חשש שיגרום להחלקה בפתיחת גז פתאומית אז מילא, אבל בטנרה?
לדעתי הדבר היחיד שקפיצים מחוזקים יעשו זה יחזקו לו את שרירי היד.
עייפות הקפיצים לאורך זמן.
כל עוד לא מחליק הכל טוב, קלאצ מחליק כבר תיקנתי פעמיים עם החלפת קפיצים בלבד ( כלל הרפידות נמדדו והיו תקינות לחלוטין,כולל המתכת) וכל הבעיה היו קפיצים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לגבי התרכובות על הרפידות עצמן מסכים עדיף לרייסינג.
לגבי הקפיצים ממש לא עדיף מחוזקים, זה מעיק מאוד על היד.. קפיצים בד"כ לא הולכים והטולורנסים שלהם גבוהים יחסית.
בלי לדבר על זה שסט 6 קפיצים עולה 30-80 שקלים ורפידות פי כמה.