ההרצה נועדת לתהליך התאמה בין חלקי המנוע הנעים בתחילת דרכו של המנוע, אי לכך ישנם שיירי מתכת מיקרוסקופיים בשמן המנוע.
לפני הרכבה, או עליה בסל"ד ובמהירות רכיבה מומלץ ביותר שתעשה טיפול לאחר הרצה ע"מ למנוע נזק אפשרי לאופנוע החדש.
תתחדש!
שבת שלום לכולם
בשעה טובה הגעתי ל-1000 ק"מ אך רק ביום שישי אעשה טיפול הרצה.
האם מותר לי להרכיב מישהו או רק אחרי הטיפול?
ובכלל - האם מותר להתנהג כבר חופשי עם האופנוע מבחינת סל"ד או רק אחרי הטיפול?
מדובר על Z250
תודה רבה![]()
ההרצה נועדת לתהליך התאמה בין חלקי המנוע הנעים בתחילת דרכו של המנוע, אי לכך ישנם שיירי מתכת מיקרוסקופיים בשמן המנוע.
לפני הרכבה, או עליה בסל"ד ובמהירות רכיבה מומלץ ביותר שתעשה טיפול לאחר הרצה ע"מ למנוע נזק אפשרי לאופנוע החדש.
תתחדש!
אפשר להרכיב בלי בעיה רק עדיין עדיף לא "לקרוע" את המנוע לפני החלפת הפילטר
מצטרף לדרזנר מדובר בכלי עם מנוע חזק ואין שום סיבה לא להרכיב.
ייתכן שבכלים עם מנוע קטן יש לזה משמעות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Z250 מנוע חזק?
אז כמה חלש ה1400 שלך?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
היה נדמה לי שרשום 750
בכל מקרה אם לא תאמץ את ה250 אני מאמין שהוא יסתדר גם עם 2 רוכבים ( אלא אם אתם במשקל שלי כ100 קילו).
וה 1400 שלי יותר חלש מה1400 של חבר (zzr1400)
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לפי החוק מותר
ההעעממאממ, מי אמר בכלל שאסור להרכיב בן אדם בהרצה?
לא אסור כלום אבל...
להרכיב על אופנוע 250 מאמץ מאוד את המנוע. הרבה יותר מסתם לפתוח גז למשל.
שכל אחד יעשה את שיקוליו. (יש כאלו שטוענים בכלל שבמנוע מודרני אין דבר כזה הרצה, ורק צריך לשים לב שהכל עובד רגיל ושאין תקלות כתוצאה מפאקים בייצור).
אני, אגב בגישה של better safe than sorry. מה שכן, טיפול סוף הרצה הוא חשוב ומוטב לשים לב טוב טוב למצב השמן והפילטר שהוחלפו.
בקיצור אתה יכול להרכיב והכל יהיה בסדר. היית יכול להרכיב גם כל ההרצה כל עוד לא רשום בספר רכב אחרת (ואני לא מכיר דבר כזה).