ואני רק אציע את הcbr 125 הקטן. לפני שכולם קופצים עליי, הוא אומנם הכי חלש בקטגוריה ולא מלהיב במיוחד אבל... יש לו סחירות טובה, בשוק יש יותר כלים משמע יותר מבחר וסיכוי גבוה למצוא כלי הגון ולא גמור והעלויות תחזוקה שלו ממש נמוכות.
אני גם יוצא מנקודת הנחה שאתה תהנה מהכלים שנה שנתיים ותרצה לשדרג (לא משנה איזה כלי 125 יהיה לך אתה תרצה לשדרג) אז למה להשקיע עוד כמה אלפי שקלים בשביל עוד קמ"ש או רבע כ"ס?


ציטוט ההודעה בתגובה