
נכתב במקור על ידי
peedseeker
קח איתך שני חברים חסונים ותבקש שיעזרו לך להטות את האופנוע בעמידה כמובן.
צלם את התהליך אפשר לסמן על הצמיג תוך כדי וגם לבדוק באיזו זווית הרגליות או חלק אחר של האופנוע פוגע ראשון ברצפה.
אמנם יש כמה הסתייגויות: תחת עומס הצורה של הצמיגים משתנה, חלוקת המשקל בין הקדמי לאחורי, התכווצות המתלים לכן זו רק הערכה גסה.
דרך טובה יותר היא להסריט מכמה זוויות, ואז לצפות בהילוך איטי ולנתח.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk