ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
רק הזווית, ללא יחס למצב הכביש, מזג האויר, ונתוני הרכיבה, להבנתי כל האופנועים יכולים לבצע הטיה של 45 מעלות.
בסרטון (שלצערי לא מצאתי שוב כדי להעלות לפה) בyoutube, הסבירו מבחינה מדעית על כך.
עד כמה המדע שם אמין (כל אחד יכול להעלות וידאו עם טבלאות ושרטוטים בחלוק מעבדה), כך שגם את זה לקחתי בע"מ.
התאוריה במעלות נחמדה - בפועל אתה לעולם לא תדע בדיוק בכמה מעלות אתה נמצא ללא מכשיר מדידה..