ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
לא צריך מכשיר מדידה, כי לעולם גם לא תגיעה לזוית 45. תנאי הדרך, מזג האויר והיכולת שלך לא יאפשרו זאת.
45 מעלות זה נתון מעבדה ולא ישים לרוכבים רגילים, כמונו. לא נתייחס למוטו ג'י פי כי הם לא רוכבים רגילים, האופנועים שלהם לא רגילים, הדרך לא רגילה (אפילו המסלולים שיש בארץ לא ברמה שלהם) והתנאים לא רגילים.
רוכב "רגיל" יכול להגיע לזוית הזאת, אבל כמה באמת אפילו מוכנים לנסות את זה? ומעטים מזה יכולים לשמור על הזוית.
אני אומר את זה בתור אחד שרצועות התרנגולת שלו כחדשות.
לעולם לא נגיע ל45 מעלות?
נשמע לי מעט נמוך...
ניקח את עצמי בתור דוגמא:
12417891_580892248745339_1664610576003205016_n.jpg
מה הזווית פה? על פי העין (ששנינו יודעים שהיא לא מדוייקת) אני נוטה להאמין שאני מאוד קרוב ל45 מעלות
רגלית מתגרדת על הרצפה לאורך כמעט כל הסיבוב.

בשלב יותר מאוחר, הזווית הזאת לא הספיקה לי
שמתי מאחורה 150 (במקום 140) ומקדימה 120 (במקום 110)
ואז קיבלתי עוד טיפה מקום לזווית הטייה

במצב הזה גירדתי את הרגלית הילוכים שלי (בנוסף לרגליות רוכב)


אני מכיר חבר שהגיע למצב כזה ולא נפל...כמה מעלות זה?
11027124_421299034711988_8958344175611597058_n.jpg