לעולם לא נגיע ל45 מעלות?
נשמע לי מעט נמוך...
ניקח את עצמי בתור דוגמא:
12417891_580892248745339_1664610576003205016_n.jpg
מה הזווית פה? על פי העין (ששנינו יודעים שהיא לא מדוייקת) אני נוטה להאמין שאני מאוד קרוב ל45 מעלות
רגלית מתגרדת על הרצפה לאורך כמעט כל הסיבוב.
בשלב יותר מאוחר, הזווית הזאת לא הספיקה לי
שמתי מאחורה 150 (במקום 140) ומקדימה 120 (במקום 110)
ואז קיבלתי עוד טיפה מקום לזווית הטייה
במצב הזה גירדתי את הרגלית הילוכים שלי (בנוסף לרגליות רוכב)
אני מכיר חבר שהגיע למצב כזה ולא נפל...כמה מעלות זה?
11027124_421299034711988_8958344175611597058_n.jpg



ציטוט ההודעה בתגובה