טפוו .. פורום של cbr125 .. לא נראה לי שאגלוש כאן שוב
נכתב במקור על ידי רפאל אחסן גבר טפוו .. פורום של cbr125 .. לא נראה לי שאגלוש כאן שוב סע לשלום, המפתחות בפנים.
נכתב במקור על ידי רפאל אחסן גבר טפוו .. פורום של cbr125 .. לא נראה לי שאגלוש כאן שוב סע חביבי. אתה עושה לנו טובה, לא ההפך.
חוקי הפורום