תוצאות 1 עד 15 מ 38

אשכול: rx 125 aprilia

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק כמו שזה נשמע.
    הcdi חונק את המנוע בסל"ד בינוני, בערך בין 5,000 ל 6,000 שם מרגישים גם שאין משיכה.
    הcdi כבר מוכן מראש ועליו מסומן חור לקדיחה.
    RS125CDIDrillOutד.jpg
    מתחת לחור יש ג'אמפר, שברגע שקודחים בחור הcdi מפסיק לחנוק את המנוע בסלד בינוני, והסוסה מתחילה למשוך!
    לקדוח בcdi לא אפקטיבי אם לא מחליפים אגזוז ומבטלים תיבת אוויר משנית, כמובן גם צריך להוסיף שסתום כוח.
    דגמים קודמים בכלל היה מסובך
    Euro2CDIDrill.jpg

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    89
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    מתייחס רק לשנת 06+
    כדי לפתוח הגבלה צריך:
    1. לקדוח חור בcdi.
    2. להחליף אגזוז לאחד ללא ממיר קטליטי או אפטרמרקט.
    3. לחסום את צינורית תיבת האוויר המשנית.
    4. להגדיל דיזות בקרב ובהתאם לכוון תערובת.
    5. להחליף פלאג לקר יותר(br10)
    6. להרחיב חורים בצינורות יניקה בתיבת אוויר.
    7. לעלות שן אחת בגלג"ש הקדמי.
    8. להרכיב שסתום כוח (אפריליה קוראת לו rave valve)

    לא זול, וכדאי זה רק אתה תדע.
    שלי רק נקדח בcdi.
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק כמו שזה נשמע.
    הcdi חונק את המנוע בסל"ד בינוני, בערך בין 5,000 ל 6,000 שם מרגישים גם שאין משיכה.
    הcdi כבר מוכן מראש ועליו מסומן חור לקדיחה.
    RS125CDIDrillOutד.jpg
    מתחת לחור יש ג'אמפר, שברגע שקודחים בחור הcdi מפסיק לחנוק את המנוע בסלד בינוני, והסוסה מתחילה למשוך!
    לקדוח בcdi לא אפקטיבי אם לא מחליפים אגזוז ומבטלים תיבת אוויר משנית, כמובן גם צריך להוסיף שסתום כוח.
    דגמים קודמים בכלל היה מסובך
    Euro2CDIDrill.jpg
    מצד אחד כתבת שלא אפקטיבי לקדוח ב-cdi אם לא מבצעים את שאר השינויים ומצד שני כתבת שאצלך רק קדחת ב-cdi.
    השאלה שלי האם מורגש ההבדל לאחר הקדיחה עם לא מבצעים את שאר השינויים? תחום הסל"ד החנוק לא אמור לעבוד טוב יותר?

אשכולות דומים

  1. Aprilia rs125
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 11:10
  2. למכירה aprilia rsv aprc
    על ידי lior בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 20:47
  3. Aprilia rs125
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 01:49
  4. Aprilia rs 125 VS Yamaha yzf r125
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 04:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO