תמי גורלי מצטרפת למסובב בגז בתיאור החזרה אל המסלול של עונת 17' http://www.doogigim.co.il/?p=10403
let-the-show-begine.jpg
מכאן זה רק ילך ויתחמם. רוכבי הסבב חוזרים לרכב ולבחון את התוצרת לקראת עונת 2017. זה לא שהיצרנים ורוכבי המבחן נמו להם בשלווה בתקופה בה חל איסור על רוכבי הסבב הקבועים לרכב אבל זה פשוט לא אותו דבר. ואין כמו הרוכבים הקבועים בשביל לדחוף, ללחוץ, לקמט ולרדות בשלדות, במתלים, במנועים, בצמיגים ובסט אפ הכללי על מנת לבחון את המגבלות ולהרחיב את המעטפת.
נו טוב, אולי חוץ מקייסי סטונר ששב ומזכיר לנו למה באמתחתו שתי אליפויות עולם והוא הרוכב היחידי על הגלובוס שמחזיק באליפות עם דוקאטי וביכולת לנצח עם הפרא האדום שוב ושוב.
http://www.motogp.com/en/TestResults...pang+Test+2017
איללכא...ושיבוא במהרה יום ראשון ה 26.3
תמי גורלי מצטרפת למסובב בגז בתיאור החזרה אל המסלול של עונת 17' http://www.doogigim.co.il/?p=10403
let-the-show-begine.jpg
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
שלום לחברי המחלקה.
ברוך שובכם.!
מוטוGp? נשמע מוכר..
מכוון שעון ל26/3
וסאלם אלייכום.
אני שוקל השנה לחזור לצפות באליפות דרך YES, לאחר שתי עונות שבהן צפיתי באליפות דרך טורנטים.
מישהו יכול להגיד לי מה מצב הפרשנות? בועז קרפל עדיין קוטל את תמי גורלי על כל משפט שיוצא לה מהפה?
שתהיה לכולם צפייה מהנה וכמובן FORZA VALE!
בYES עד סוף העונה הכל רגיל..
פטפטת בן גורלי /לקרפל. מרוב דיבורים לפעמים שוכחים שרואים מרוץ או מקצה דרוג.אן ספק שגורלי מתענינת ומלאת פרטים לגבי המוטו. הבעיה היא שאן נקודה...
וקרפל -משתתף עד שהוא נזכר שהוא. בעצם שדר ולא פרשן.
פרופורצייה לא תזיק.
ואני מציע לצרף את חברינו נעם 1 לפנל, ולשלוח את גורלי לשטח.
צ'או ואלייכום הסאלם..
מחכה בלי סבלנות לתחילת העונה :-)
אני אישית מתקשה להינות מהשידורים בעברית. מסכים עם מה שאמרו מעליי לגבי קורפל, הוא מעט מתיש.
זה משאיר אותי לבחור בין זה על mute אבל ב hd לבין live שלפעמים נקטע ברגע הלא נכון או באיכות לא מספיק טובה.
האמת שכשלא יוצא לי לראות לייב, הטורנטים זה פתרון מדהים - hd עם פרשנות נורמלית
Sent from my iPhone using Tapatalk
וגם הונדה: http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=5199
מנוע חדש, ביג באנג. מעניין מאוד.
ןמעניין לא פחות מה יגיע אל קבוצות הלווין של הכנף האדומה (קראטשלו, מילר ושות').
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
http://www.haaretz.co.il/sport/other/.premium-1.3630330
על מרוצים בעברית...אני עם זה.
איללכא...וסובבו בגז
אמרתי ואגיד שוב....
קייסי לא עזב בגלל שהוא לא יכול, הוא עזב בגלל אידאולוגיה (זה מה שהוא טען אז) וכנראה שזה נכון מאוד כי מישהו אחר כבר היה עולה שוב על המפלצת.
הוא הכי כישרוני מכולם שם... כל השאר פשוט סבבה
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
קייסי סטונר עזב בגלל אידאולגייה.----משפחתית.
הוא נשאר לחיות את מה שהוא אוהב - לרכב לפתח אבל ללא ויתור על האישה והילדים.
ללא החיים בטיסות, הקרקס הבלתי נגמר, המתח האגו וכל השאר.
כסף זה לא הכול.
חוץ מזה תמיד כדאי לפרוש בשיא..
אני לא אשכח שהוא אמר את זה...
הוא אמר שהעולם הזה היה לו כייף אבל כל התחרות סביב הכסף והפרסום מוציאה ממנו את הכיף ולכן הוא יפסיק, יש לו דברים יותר חשובים כמו המשפחה ונכון לכרגע הוא לא רוצה לעזוב לגמרי הוא ככל הנראה כן ישאר בקלעים.
הוא עמד בכל מילה שלו, אנשים גאונים נמדדים בצניעותם
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
קייסי סטונר רחוק מלהיות צנוע, זה נכון - הבחור מלא כישרון לא פחות מרוסי מרקז וכו'..
הרי בעולם המרוצים הפרסום/תחרות/הופעות במדיה ושמירה על כושר ותוצאות במירוצים גורמים ללחץ, והוא עצום!
אלוף אמיתי זה אדם שמסוגל להכיל את הכל, תחת העומס והמחיר הכבד בחיים האישיים (הן במשפחה חברים ובמישור האישי כאדם בודד)
וקייסי, עם גדולתו כנראה בנוי להמשיך תקופה קצרה בלחץ זה יחסית לשאר הרוכבים.
זה לא אומר שהוא לא מוצלח, זה רק אומר שהוא לא זה שיכול לקחת רצף אליפויות כי הוא לא מוכן לשלם את המחיר הזה.
או בקצרה
those who can't do teach