בלי ספולרים. הנה הקישור:
http://wheelz.co.il/?p=92794
בלי ספולרים. הנה הקישור:
http://wheelz.co.il/?p=92794
איזה כיף לצפות ב-GP העונה. הרבה זמן שכל פעם מחדש אני מחכה לסבב הבא שרק יתחיל.
נראה כאילו היוצרות התהפכו ואפשר להגיד כמעט בוודאות שה-GP15 הוא האופנוע הכי נחשק על הגריד!
נדמה שהונדה הפכו מהטורף - לנטרף.
פשוט ככה.
This is a madness!!
יאלה סמיילי תארגן איזו הקרנה של מירוץ לכבוד ה wheelz החדש
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
טוב עברו יומיים אפשר להתחיל עם הספויילרים
ראשית רוסי מאד מאכזב עם התחלה ממקום 8 ונפילה למקום 11 כשמרקז מתחיל אחריו ומבצע זינוק היסטרי למקום 4 על הפניה וחצי הראשונות - למעשה המהלך הזה הוא שקבע את המשך המירוץ וגם את תוצאת המירוץ במידה מסויימת.
אחרי האכזבה הדבר הבא הוא הוא לראות את רוסי מתכנס בעצמו אחרי 2 הקפות לראות מה עושים עם ממקום 9 ואיך מתקדמים הלאה, יפה לראות את ההתקדמות והניהול של המירוץ חבל שלורנזו ניצח.
עכשיו בו ניגע רגע במרקז - האופנוע שלו לא פגום, נראה שיש בעיה בבלימות כנראה מערכת ניהול מנוע שאמורה למנוע מהגלגל האחורי לטייל בנוסף עם שילדה שאמורה לייצב את כל העסק.
ההונדה נכון לעכשיו נראה יותר מדי זריז ולא מספיק יציב - הימאהה נראה כמייצר קומבינציה טובה יותר.
מזכיר את הימים האבודים של מהפכת הביג באנג שם אופנועי הדו"פ ודוהאן שבעוד שכל הרוכבים ביקשו עוד הספק הוא ביקש עוד הספק זמין שידחוף אותו קדימה ולאו דווקא כזה שיספק מהירות סופית גבוהה.
נתון מעניין הוא שאופנוע נמצא במצערת מלאה במשך 5% מהזמן, בשאר ה95% הוא צריך כח נשלט - וזה במירוץ....
כנראה שבהונדה שכחו את כיוויות העבר....
האליפות עוד רק בשליש הראשון שלה והכל יותר מפתוח - סבא רוסי צריך להתחיל לתת בראש
go vallllllleeeeeeee
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
אה כן עוד דבר....
בהדרכות הרכיבה גם של גידי פרדר וגם של כפיר לוין שניהם הדגישו את האין פתאום והסימנים המקדימים של התרסקות.
אין משוגע אין מטורף ..... אין הפתעות, הכל מתוכנן.
שאתה מביט על הרכיבה של מרקז במירוץ הוא יוצא מספר פעמים רחב לפעמים רחב מאד מחטיא את אפקס בגלל החטאת נק' הבלימה עד....שהוא מתרסק.
היה ברור למרקז שהוא רוכב מעבר למגבלה.
לחלופין
נו נו נו לו...אם הוא לא היה מזניח ובא להדרכה של גידי או כפיר זה לא היה קורה לו, כי הוא היה שם לב שהוא עומד להתרסק ועושה קליק אחד אחורה.....
נ.ב.
תודה סמיילי.
ובמבט על ה avatar שלך - כבוד.
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 02-06-2015 בשעה 16:37.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
איך לורנזו ממקומות 4-4-5 בשלושת המרוצים הראשונים (הייתי בטוח שנגמר לו החשק והוא רוכב שבוז) חזר להיות חייזר שכמעט לא רואה אף אחד ממטר 3 פעמים רצוף?
מצד אחד זה משעמם טילים שהוא ראשון בהולשוט ומשם עד הסיום (איפה המרדף של רוסי אחרי מרקז בארגנטינה), מצד שני זה רכיבה מושלמת.
עם כמה שאני חולה על רוסי ומחזיק לו אצבעות, וכמה שהוא לוחם ובקרב צמוד מבחינתי הוא פייבוריט, הוא לא ברמה של לורזנו או מרקז כשהם ב-zone.
וזה רק עושה את העונה שלו לעוד יותר מרשימה.
הייתי שם!
טריבונת Pioggio Cesso ומרקז נמרח 4 מטר ממני.
לורנזו עובר -שתיקה. ולעומת זאת השתוללות מטורפת כל פעם שרוכב איטלקי מגיע...
חוויה שאני עדיין בהיי ממנה.
רוסי אכזב רק עד להקפה 16.
לגבי מרקז, לפי חפרנויות בחו"ל, משייכים את זה לצמיגים(ההתאמה שלהם לאופנוע, לא פגם).
כולם משכו את עצמם באף, חלקם קצת מעבר לקצה. כולל גם את רוסי שביקר את הקצה והצליח איכשהו לחזור.
נשמע מדהים!
החוויה של לראות את לורנזו לוקח פודיום מדהים ונראה שלאף אחד בקהל לא אכפת?
הייתי מת להיות שם!
בעליל לא מסכים.
רוסי עד ההקפה ה 16 עבד מאד קשה לעלות ממקום 11.
הנפילה בזינוק של רוסי ממקום 8 על הגריד למקום 11 עלתה לו לא רק במקומות אלא גם בזמן.
כל עקיפה משמעותה שבאותה הקפה הוא יבצע זמן בינוני ומטה, שאחרים בחוד מתרחקים שהוא לא נמצא ב ZONE (כי החוד נמצא ב ZONE) והסמנים הם פחות מדוייקים (בבלימה במעבר לגז בקוים) דבר שמשפיע אם אתה רוצה לעקוף, כי אתה צריך ללמוד כל אחד מהם מחדש.
בגלל כל אלה היציאה מהמקום ה 8 והזינוק הגרוע כל כך מאכזבים לשאר המירוץ.
ברור שכן, זה מירוץ אם הם לא ירכבו עד המגבלה אחרים ירכבו מהר יותר מהם.כולם משכו את עצמם באף, חלקם קצת מעבר לקצה. כולל גם את רוסי שביקר את הקצה והצליח איכשהו לחזור.
אני זוכר את קולין אדוארדס מספר על כך שהוא יודע איכן הוא יקבל החלקה של הגלגל הקידמי ובהתאם לכך הוא מתכונן על להרים את האופנוע עם הברך על הסליידר כדי לקבל אחיזה מחדש בפרונט.
אבל מצב שבו רוכב יוצא 3-4 פעמים רחב כתוצאה מהחטאה של האפקס זה תמרור אזהרה - ראבק זה קריאת השקמה עם חצוצרה על האוזן, כי זה אומר שאתה מאבד זמני הקפה ואתה עומד להיות נעקף, וכן שהתרסקות היא רק עניין של זמן.
אגב מי שראה את קראצ'לו לפני שני מרוצים - אותו עניין בדיוק.
לא יודע איפה קראת פגם, אני לא כתבתי פגם, אני דיברתי על המשך פיתוח של אופנועי אב טיפוס של ה GP.לגבי מרקז, לפי חפרנויות בחו"ל, משייכים את זה לצמיגים(ההתאמה שלהם לאופנוע, לא פגם).
העובדה שאין הונדה על הפודיום (ולא פעם ראשונה השנה) אומרת הכל .
ואגב אתה מדבר על התאמה של הצמיגים לאופנוע - כיוון שצמיגים אחידים זמינים לרוכבים (כלומר לא תפורים לרוכב), המשמעות של זה היא ,שהונדה לא פיתחה את האופנוע להתאים להתקדמות/שינויים בצמיגים האחידים.
ונק' אחרונה תרשה לי לחלוק על "החפרנויות בחו"ל" ראיתי כבר מספיק התרסקויות ב GP כדי לזהות אופנוע שמחטיא את האפקס בגלל נק' בלימה (ראה למטה התיחסות).
נערך לאחרונה על ידי Jonathan; 03-06-2015 בשעה 09:46.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
יונתן,
כתבת שרמת הפיתוח של האופנועים כל כך גבוהה שכל מה שנשאר זה לעשות refinement משנה לשנה. אז המצב ממש לא כך, הרבה יותר קשה להתאים שלדה לצמיגים מאשר צמיגים לשלדה ומכיוון שספק הצמיגים אשר במקרה דנן זוהי ברידג'סטון לא נותן שנה מראש את צמיגיו ליצרנים כדי לתכנן לשנה הבאה אלא היצרנים נפגשים עם הצמיגים החדשים רק במבחני טרום העונה נוצר מצב שלא כולם מאושרים עם הצמיגים החדשים והזמן לפיתוח והתאמת שלדה חדשה לצמיגים החדשים עד לפתיחת העונה הוא לא מספיק. כך היה ב-2012 כאשר הצמיגים החדשים גרמו לרעידות חזקות בפרונט של ההונדות והדבר השפיע לרעה על התוצאות של סטונר ופדרוסה, אותו דבר קרה בשנתיים האחרונות כאשר הצמיגים לא עבדו טוב עם הימאהות והדבר השפיע על התוצאות של לורנזו בעיקר שסגנון רכיבתו מתבסס על מהירות פניה גבוהה ולא עד סטופ&גו כמו מארקז למשל. השנה, הצמיגים רכים יותר משנה שעברה ולכן הם מתאימים יותר לימאהה ולסגנון הרכיבה של לורנצו אשר פחות מעמיס עליהם. סגנון הרכיבה של מארקז עם הבלימה המאוחרת ויציאה מהירה מפניה גורם לעומס רב על הצמיגים ואם תוסיף לכך את התלונות שלו על מנוע אגרסיבי תקבל מתכון לשחיקת צמיגים מוגברת וזו הסיבה מדוע הוא אינו יכול להציג ביצועים כמו בשנה שעברה. מכיוון שאצל מארקז זה הכל או כלום אנו רואים שהוא רוכב על הקצה ולכן גם התוצאות בהתאם, כבר שתי התרסקויות השנה. שים לב שהבעיה השנה היא לא רק אצל מארקז אלא אצל כל רוכבי הונדה, מוג'לו היה המירוץ השני שבו הייתה רק הונדה אחת בעשיריה הראשונה כלומר יש כאן בעיה שהונדות של השנה ולא בעיה אישית של רוכב זה או אחר.
כמו שכתבתי
אבל בו נעשה קצת נפנופי ידיים - למה לא זה רק כיף.בלי לשבת בפיטס יחד עם הטלמטריה של האופנוע והמהנדסים שתיכננו ומבינים מה האופנוע ולמה האופנוע עושה מה שעושה זה פשוט בלתי אפשרי וסתם ספקולציותץ
ושים לב שהרבה מהמידע שמוסגר לעיתונות/לציבור הוא בבחינת דיסאינפורמציה.
אין כאן חדש.כתבת שרמת הפיתוח של האופנועים כל כך גבוהה שכל מה שנשאר זה לעשות refinement משנה לשנה. אז המצב ממש לא כך, הרבה יותר קשה להתאים שלדה לצמיגים מאשר צמיגים לשלדה ומכיוון שספק הצמיגים אשר במקרה דנן זוהי ברידג'סטון לא נותן שנה מראש את צמיגיו ליצרנים כדי לתכנן לשנה הבאה אלא היצרנים נפגשים עם הצמיגים החדשים רק במבחני טרום העונה נוצר מצב שלא כולם מאושרים עם הצמיגים החדשים והזמן לפיתוח והתאמת שלדה חדשה לצמיגים החדשים עד לפתיחת העונה הוא לא מספיק
חוק הצמיגים האחידים נכנס מאז שמישלין יצאו מהמשחק וזה כבר קרה לפני שנים - את הטענה הזאת על הצמיגים שמעתי כבר לפני שנים בהקשר של דוקאטי כשרוסי עבר אליהם ודובר על רוכב שילדה וצמיגים חדשים.
עובדה שימאהה הונדה וסוזוקי הצליחו השנה לא רע.
ואם כבר אז עוד שאלה - למה פדרוזה המחלים מפציעה הצליחה לא רע (מקום 4?).
בברכת go vallleeeeeee
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51