היה נחמד אם היית רושם איזה אופנוע ואיזה שנה.
היום עומד ברמזור עם האופנוע, הרמזור מתחלף לירוק מסובב מצערת והופ האופנוע נכבה, אין זרימת דלק אין כלום. מסובב מצערת ונכבה.
מניע מחדש מסובב מצערת ושוב נכבה...
העניין התחיל אתמול...יש למישהו כיוון?
יש אישור לכותרת Jack_R1?
היה נחמד אם היית רושם איזה אופנוע ואיזה שנה.
ימאהה xt660r 2005
כותרת - כמעט, מספיק טוב כדי שלא אתלונן. אבל כבר קיבלת את התלונה ממישהו אחר...
זה קורה רק בפתיחה מיידית ? באם אתה פותח מצערת לאט הכלי יכול לנסוע ?
יכול להיות שהקלאצ' קופץ/ מחליק לך?
לא יודע...אין רעש של משהו שקופץ. פשוט נכבה... למרות שאני חייב לציין שבמוסך שיחקו לי עם הידית קלאץ', כנראה כדי לסדר אותה/ למתוח אותה משהו כזה.
מאז זה קורה לי מדי פעם גם תוך כדי נסיעה כשאני משחק עם הקלאץ. האופנוע נכבה לי ואני מניע מחדש תוך כדי נסיעה...
החופש בידית מצמד צריך להיות 2 מ"מ פנימה-החוצה ולא למעלה-למטה.
טוב...אני באמת כבר לא יודע אם זה קשור לידית מצמד או לקלאצ' בכלל. זה קרה לי היום שוב כשהייתי על ניוטראל. ברמזור, ניוטרל, נותן טיפה בגז והופ נכבה (במעין צליל חשמלי).
האם קיים הבדל בין משיכה איטית ומהירה?
לא..איך שהתחלתי לסובב את המצערת זה פשוט נכבה. אגב המנוע לא מגמגם, הוא נשמע בסדר גמור, לאחרונה יצא מהמוסך לאחר החלפת גלגלש דיסק רפידות וגם ביקשתי שיקשיבו למנוע יבדקו אותו..ואמרו לי שהוא במצב מעולה.
יש לך מנוע חדש על הכלי נכון?
זאת התנהגות של חיישן מצב מצערת תקול (tps) אבל זה ניחוש מנסיון עם אופנועים אחרים, צריך לחבר אותו למחשב ולבדוק ערכים.