זה יכול להיות חיישן תקול והפתרון לדבר הזה הוא יחיד והוא החלפה שלו באחד אחר תקין/ חדש.
זה גם יכול להיות שמשהו בבית המצערת שלך לא מכוון/ לא יושב טוב ביחס לחיישן, לדוגמה אם הבורג שאחראי על מהלך המצערת סגור מדי ומחזיק אותה מעט פתוחה - זה מבלבל את המחשב כי החיישן לא קורא את המצב הנכון שלה, וזו גם תקלה שתתבטא בכיבוי של האופנוע כשתסובב גז התחלתי.
אני לא יודע איך זה במטרו או בימאהה xt אבל בגדול חיבור של האופנוע למחשב דיאגנוסטיקה אמור לספר לך בדיוק מה הבעיה אם היא חשמלית - גם אם זה החיישן עצמו וגם אם משהו לא יושב תקין וחיישן מסויים לא מקבל קריאה נכונה/ מזייף (לאבחן את זה גם צריך שהבודק יהיה עם קצת שכל בראש).
אם הכל יוצא תקין הבעיה היא בכיוון המכני אבל באופנוע מוזרק ובמיוחד סינגל לדעתי זה חשמלי והכיוון הוא חיישן מצב מצערת.
מציע לך גם לבדוק ברשת לגביי איך לבדוק את החיישן אצלך, אולי יש דרך ביתית לבדוק אותו. אני בספק אבל שווה לבדוק.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 05-08-2015 בשעה 14:53.