ציטוט נכתב במקור על ידי noamkepf צפיה בהודעה
אז השאלה שלי היא כזאת - כמה זה משנה לך או משנה באופן כללי (בהתחשב בעובדה שזה אכן משנה כי הזכרת את זה כבר כמה פעמים) שהמחיר שלו נמוך או שהשוק שלו חלש? בהנחה ואתה קנית אותו ואתה מתכוון להישאר איתו לעוד כמה שנים טובות או אפילו לנצח - לא תהיה לעולם במצב שתצטרך או שתרצה למכור אותו ואז העובדה שהשוק שלו חלש, או שהמחיר נמוך, לא תשנה בכלל.

למה אני אומר את זה? כי תכלס S3 הוא נראה לי אחלה כלי, ודיאלים לדעתי הם לא כאלה מחורבנים כפי שכמה פעמים שמעתי שאנשים אומרים עליהם, וכשאני אומר "אומרים" אני מתכוון לכל חבורת אופנוענים ממוצעת בארץ או אפילו החברים שלך בתחום - תעלה את השם "דיאלים" איתם ותחזור לפה ותאמר לי איך היו התגובות. רוב הסיכויים שהן יהיו רעות למדיי - ומסיבה לא ברורה, אך מחשידה בהחלט.
צ'מע, לי הקטנוע הזה היה הכלי לבדיקת היתכנות לחזרה לעולם הדו''גי אחרי תקופה של פחיות. אני חיפשתי כלי זול שיוכל לעמוד בנסועה יומית של 30-50 ק"מ, יתאים לדרגת A2 ויירכש בתשלומים, מה גם שלא היה לי זמן או אפשרות לעשות סקר שוק מקיף בין כל אפשרויות המכירה, לכן יש סיכוי טוב שהיום הייתי מחליט אחרת. לא אומר בהכרח שהייתי קונה קטנוע אחר, אבל בטוח שהייתי מתנהל אחרת. משזה נאמר, הקטנוע התאים לי מבחינת כל הנ''ל, הגיע עם ק"מ נמוכים והיה בשנתון הגבוה מכל שאר האופציות האחרות (כנראה בגלל הערך שוק שלו...). אני בניתי לסחוב עם הקטנוע שנה פלוס, בזמן הזה לשכנע את האישה שדו''ג זה הפתרון בשבילי ואז להחליף לאופנוע בהתאם לשדרוג הרישיון, אך כמו רוב הדברים אצלי, לוחות הזמנים התארכו משהו, והיום, שנה ושליש אחרי הקניה, אני עדיין איתו, עדיין עם A2 (בתקווה לא לעוד הרבה זמן). הקטנוע החזיר את הערך שלו, וזה מבחינתי מספק. כשאמכור אותו אני יודע שלא אקבל עליו סכום דומה למקבילים, אבל כמו שציינתי, הוא כבר החזיר את ההשקעה מבחינתי (20 דק' נסיעה ל ומהעבודה במקום שעה ומעלה לכיוון, זה לבד שווה הכל) כך שכל מה שאקבל ממנו זה בונוס שילך ליישור הקו לכלי העתידי.