תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: קרום לבן בחלונית בדיקת השמן של וויסטרום חדש

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116

    קרום לבן בחלונית בדיקת השמן של וויסטרום חדש

    האופנוע הוא כאמור וויסטרום 650 בן חודש וחצי עם 5000 ק"מ על השעון. החלפת שמן+פילטר בוצעו במועד ב 1000 ק"מ.
    אני רוכב 170 ק"מ ביום ויצא שרכבתי דרך כמה ארועי גשם די קיצוניים עם היקוויות מים ושלוליות על כביש החוף.
    לפני כשבועיים הבחנתי מדי פעם בלחות בתוך החלונית לפני הנעה ראשונה. הלחות נעלמה כשהמנוע התחמם.
    ביומיים האחרונים הלחות התחלפה לקרום לבן שאינו נעלם גם כשהמנוע חם.
    גובה נוזל הקרור תקין (עומד על הקו העליון) וצבעו גם כן תקין.
    התאוריה שלי היא שמים מצאו את דרכם למנוע דרך מערכת האוויר כתוצאה מהתנאים הקיצוניים. האם התאוריה הזו סבירה?
    אני מתכוון להחליף שמן ופילטר מחר. האם זה מספיק, או שיש צורך "לשטוף" את המנוע בכמה החלפות שמן?

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    דרך מערכת האוויר פחות הגיוני. אבל דרך נשמי המנוע כן.
    בכל מקרה זה לא אמור לקרות אם לא עשית צלילות של ממש. ובד"כ גם השמן עצמו אמור להראות אחרת.
    החלפת שמן בתור התחלה זה מומלץ ועדיף עם שמן זול שינקה את המשקעים ואח"כ לעשות עוד החלפה.
    תעקוב ותעדכן (במנועים בלי קלאץ' טבול הייתי ממליץ על פלאשינג אבל לא יצא לי להתעמק בהשפעות של זה על הקלאץ' או אם יש חומרים יעודיים לקלאץ' טבול).

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    תודה. למה הכוונה שהשמן צריך להיראות אחרת?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    פלאשינג זה לא משהוא שהייתי עושה במנוע חדש.
    נראה שחדרה לחות שביחד עם תוצרי לוואי של השמן יצרה את הקרום הזה כי הרי לחות ומים מתאדים שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה.

    לא הייתי עושה שום דבר יותר מהחלפת שמן ופילטר.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    סע לאבניר ונסה להשליך את זה על האחריות. אחרי הכל הוא בן חודש וחצי.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    התאוריה סבירה - מים יכלו לחדור דרך ה PCV שבקצה השני מחובר\ים לתיבת אוויר.
    אני מהמהר על כמות קטנה אז החלפת שמן כפולה עשויה להיות מיותרת.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    מחר ממילא באבניר בגלל ריקול שעשו על הסלילים. אעדכן בהמשך. תודה לכל המשיבים.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    פלאשינג זה לא משהוא שהייתי עושה במנוע חדש.
    נראה שחדרה לחות שביחד עם תוצרי לוואי של השמן יצרה את הקרום הזה כי הרי לחות ומים מתאדים שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה.

    לא הייתי עושה שום דבר יותר מהחלפת שמן ופילטר.
    +1
    ראיתי את זה על יותר מאופנוע אחד בתנאי גשם/לחות קשים.
    לא הייתי דואג יותר מידי. מחליף שמן+פילטר.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    עידכון: לקחתי את האופנוע לאבניר עבור ריקול סלילים שתוכנן ממילא. הראתי להם את העינית, תארתי את יתר הממצאים וביקשתי התייחסות. בפרפראזה אמרו לי: "אין דבר כזה, בטח שמת שמן לא טוב". נכון שאת טיפול ה 1000 עשיתי באופרוד (שם אני מטפל בכל האופנועים שלי בתריסר השנים האחרונות) אלא שאופרוד אמין עלי עשרות מונים ממי שנותן לי תשובה כזו. מעולם לא היתה לי בעיה בטיפולים שנעשו באופרוד. ביקשתי שבנוסף לשמן שמוחלף ממילא במסגרת החלפת הסלילים (באחריות), יחליפו גם פילטר בתשלום. דרשו ממני תשלום של 345 ש"ח על החלפת שמן ופילטר, אבל אחרי וויכוח קצר התרצו וחייבו אותי "רק" 190 ש"ח על פילטר שמן. הלחות נעלמה במהלך 200 הק"מ שעשיתי היום כך שאני די בטוח שמקור הלחות הייתה חדירת מים מבחוץ. באותה הזדמנות ביקשתי שיבדקו רעידה קלה שיש בכידון כשמשחררים אותו (כניראה המשקולת בגלגל הקידמי) וגם על זה טענו שאין. נו טוב...

    מקצת חפירות ברשת מצאתי עוד התייחסויות לבעיה כבעיה מוכרת ב וויסטרום בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
    ושוב תודה לכל המשיבים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ROG צפיה בהודעה
    עידכון: לקחתי את האופנוע לאבניר עבור ריקול סלילים שתוכנן ממילא. הראתי להם את העינית, תארתי את יתר הממצאים וביקשתי התייחסות. בפרפראזה אמרו לי: "אין דבר כזה, בטח שמת שמן לא טוב". נכון שאת טיפול ה 1000 עשיתי באופרוד (שם אני מטפל בכל האופנועים שלי בתריסר השנים האחרונות) אלא שאופרוד אמין עלי עשרות מונים ממי שנותן לי תשובה כזו. מעולם לא היתה לי בעיה בטיפולים שנעשו באופרוד. ביקשתי שבנוסף לשמן שמוחלף ממילא במסגרת החלפת הסלילים (באחריות), יחליפו גם פילטר בתשלום. דרשו ממני תשלום של 345 ש"ח על החלפת שמן ופילטר, אבל אחרי וויכוח קצר התרצו וחייבו אותי "רק" 190 ש"ח על פילטר שמן. הלחות נעלמה במהלך 200 הק"מ שעשיתי היום כך שאני די בטוח שמקור הלחות הייתה חדירת מים מבחוץ. באותה הזדמנות ביקשתי שיבדקו רעידה קלה שיש בכידון כשמשחררים אותו (כניראה המשקולת בגלגל הקידמי) וגם על זה טענו שאין. נו טוב...

    מקצת חפירות ברשת מצאתי עוד התייחסויות לבעיה כבעיה מוכרת ב וויסטרום בתנאי מזג אוויר קיצוניים.
    ושוב תודה לכל המשיבים.

    "שמן לא טוב" אישית הייתי צוחק להם בפנים, יש גם סיכוי יותר מסביר שהם משתמשים באותו השמן כמו באופרוד

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מי שלא רוצה להתעצבן שלא יגיע לאבניר הם מזלזלים בלקוחות שלהם בצורה יוצאת דופן,ביחוד לאלה שהם מפסידים עליהם.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    מי שלא רוצה להתעצבן שלא יגיע לאבניר הם מזלזלים בלקוחות שלהם בצורה יוצאת דופן,ביחוד לאלה שהם מפסידים עליהם.
    לא התעצבנתי. הסקתי מסקנות. כל מה שמעבר לאחריות לא יהיה באבניר.

אשכולות דומים

  1. ווילי - וויסטרום 650
    על ידי nadavh55 בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-11-2016, 12:17
  2. המדריך השלם לתחזוקת קסדה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29-08-2016, 18:43
  3. (כ"ע) מחפש פתרון לנשיאת ציוד על וויסטרום 650
    על ידי nadavh55 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 08:29
  4. המדריך השלם לקניית קסדה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2016, 15:56
  5. השמן גיר הזה מתאים?
    על ידי Nasty בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10-10-2015, 19:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO