שאלה אולי מפגרת...
אפשרי לבצע ווילי בוויסטרום 650 שנת 2015?
ניסיתי כמה פעמים ואולי רק פעם אחת הצלחתי להרים טיפה את הגלגל על ידי משיכת הילוך ראשון קרוב לקו האדום ואז העברה מהירה לשני, משו כזה בערך.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
שאלה אולי מפגרת...
אפשרי לבצע ווילי בוויסטרום 650 שנת 2015?
ניסיתי כמה פעמים ואולי רק פעם אחת הצלחתי להרים טיפה את הגלגל על ידי משיכת הילוך ראשון קרוב לקו האדום ואז העברה מהירה לשני, משו כזה בערך.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לא הייתי מנסה לעשות ווילי עם אופנוע ששוקל כמדומני רבע טון
חחח...סתם פנטזיה
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
לבחור הזה לא ממש אכפת כמה האופנוע שוקל, אם הוא יכול גם אתה יכול!
עם כל אופנוע אפשר לעשות ווילי (גם על גולדווינג, חפש ביוטיוב), יש אופנועים שזה קל ומרגיש בטוח ויש אופנועים שצריך ביצים גדולות והרבה כישרון
איך לומדים ככה לשלוט בגודל של כלי כזה.. פשוט ניסוי וטעיה?
אני שואל לא כדי לעשות ווילי, אלא כי אני בדרך לקנות ויסטרום 650 והוא מסיבי ולא ארצה ליפול איתו
אני חושב שזה רק עניין של טכניקה, האופנוע הזה מספיק יציב כדי לשלוט בו.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ווילי מתחילים ללמוד רק על כלי קל. מי שמנסה את זה על כלי כבד וחזק מסתכן גם כלכלית וגם פיזית.
עקב הסיטואציה והצורך התחלתי בכלי כזה וגם שילמתי קצת על זה....
כלי הבא יהיה משו יותר חוליגני כפיצוי....
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מתוך ניסיון על 2 ויסטרום 650, 2005 ו2012.
האופנוע אכן גדול אך זה ממש לא מורגש תוך כדי רכיבה עליו, במיוחד בדגם החדש יותר.
נשמע כאילו ניסית להרים פאוור ווילי ולא באמצעות הקלאץ', מה שבאמת יהיה הרבה יותר קשה בלי מנוע קצת יותר ספורטיבי.
כן, אפשרי.
גם על 650
וגם על 1000.
אחרי אהב להפחיד אותי והרים איתי ווילי כשאני מורכב מאחורה על ויסטרום אלף.
זה לא בריא, לטעמי לא כיף
אבל זה אפשרי
בכל מקרה, שאלות של "איך"
זה (לטעמי) לא לפה.
ווילי אי אפשר ללמוד בהתכתבות
אפשר לדון בכיף
אבל בתור התחלה, אתה לא יכול לדעת מה הרמה של מי שנותן לך את העצות דרך הפורום
וגם, איך אפשר לתת לך עיצות בלי שרואים מה אתה עושה?
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
ווילי זה דיבלי !!!
המשטרה ממש לא אוהבת לראות אופנוע שנוסע על גלגל אחד. (אי שליטה באופנוע)
הסיכוי שתתרסק ותשלם במוסך אלפים רבים של $$$ גדל משמעותית על גלגל אחד.
הסיכוי שתפגע בך ובסובבים אותך גדל משמעותית.
ווילי על הכביש זה סיכון שאני לא מוכן לקחת. (לפעמים יוצא לי פאוור ווילי קטן,אבל בלי כוונה)
לעומת זאת קח כל אופנוע שטח. רד למקום שלא רואים ולא שומעים ותלמד את רזי הרמת הגלגל.
אני תמיד אומר קח אופניים (עדיף הרים) ותתאמן. תמצא את הנקודה ומשם המעבר לאופנוע יותר פשוט.
חוקי הווילי
1. גוף כמה שיותר אחורה על האופנוע (העברת משקל לאחור) במיוחד באופנועים קטני נפח.
2. את רוב העבודה אתה צריך לעשות ולא האופנוע.
3. רגל על הברקס האחורי כל הזמן.
4. שליטה בקלאטץ.
והמון שעות של ניסוי
אני חטפתי בומבה רצינית בעת שעשיתי אימון לווילי בשטח.
הנה סרטון שמסביר ממש טוב לדעתי.