האופנוע הוא כאמור וויסטרום 650 בן חודש וחצי עם 5000 ק"מ על השעון. החלפת שמן+פילטר בוצעו במועד ב 1000 ק"מ.
אני רוכב 170 ק"מ ביום ויצא שרכבתי דרך כמה ארועי גשם די קיצוניים עם היקוויות מים ושלוליות על כביש החוף.
לפני כשבועיים הבחנתי מדי פעם בלחות בתוך החלונית לפני הנעה ראשונה. הלחות נעלמה כשהמנוע התחמם.
ביומיים האחרונים הלחות התחלפה לקרום לבן שאינו נעלם גם כשהמנוע חם.
גובה נוזל הקרור תקין (עומד על הקו העליון) וצבעו גם כן תקין.
התאוריה שלי היא שמים מצאו את דרכם למנוע דרך מערכת האוויר כתוצאה מהתנאים הקיצוניים. האם התאוריה הזו סבירה?
אני מתכוון להחליף שמן ופילטר מחר. האם זה מספיק, או שיש צורך "לשטוף" את המנוע בכמה החלפות שמן?