שאלה טובה...
אגב האם הטריומף עדיין מיוצר באנגלייה.?
מישהו יודע את התשובה לשאלה, מה הסיבה שעד היום אין לטריומף יבואן בארץ?
שאלה טובה...
אגב האם הטריומף עדיין מיוצר באנגלייה.?
לי יש תשובה!!
אבל קודם, תענה לי על שאלה משלי
למה כן להביא את טריומף לארץ?
האם זה משתלם כלכלית?
האם יש קהל יעד?
האם בוצע סקר שוק בכלל לבדוק מה הכדאיות של כזה מהלך?
(אם ענית לפחות פעם אחת "לא", אז הנה למה אין טריומף בארץ)
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
השמועה אומרת שהיצרן דורש מהיבואן לייבא את כלל הדגמים שלו כחלק מההסכם....מישהו יכול לאמת?
וכן אני בטוח שהשוק בארץ כבר מפותח מספיק מבחינת ביקוש ויכולות כלכליות, כלים נהדרים לטעמי, מהטריפל הנייקד, הטייגר האדוונצ'ר ועד דגמי הרטרו והקפה רייסירים.
Tracer 900
אני גם נדלקתי לאחרונה על הדגמים שלהם.
ה-bonneville bobber נראה מדהים, וזה ממש לא סגנון האופנועים שעושים לי את זה בד"כ. ושלא נדבר על ה-thruxton r...
אני מאמין שלא מייבאים אותם כי אין יותר מדי מקום לאופנועי נישה בארץ שלנו. זה לא בדיוק הארלי שיש לו קהל יעד משלו, זאת חברה בריטית אלמונית (לישראלי המצוי) שלמרות שמייצרת אופנועים מיוחדים (ומעולים לדעת רוב עיתונאי הרכב שראיתי/קראתי), יהיה לה קשה לשכנע קונים לקנות מהם ולא ללכת למטרו/עופר אבניר משיקולי סחירות של הכלי/אמינות/הכנס סטיגמה לא רלוונטית כאן.
גג ימכרו כאן 20 יחידות בשנה מכל הדגמים שלהם, ודי חבל שכך... הייתי שמח לקנות אחד.
אם כל הרצון שלנו להידמות לשאר העולם הנאור, למגוון ליכולות ולסגנונות אנחנו .....לא!
חשבת מה הסיבה שהונדה לא מייבאים את קרוסראנר (דגם ה-800 של ה-קרוסטורר)?
האופנוע הזה אידאלי לתנאי הארץ נמוך מאחיו הגדול איכותי ולא יקר אז למה?
סיבה רשמית כי הם לא רוצים שהוא יתחרה באפריקה טווין.
כמה כלים מכרו מוטגוצי שיש להם אופנוע דומה בתכונות לטיריומף, כלכלי?
תמחור הכלים החדשים בארץ גובל בשערורייה, אנחנו קהל שבוי, אם מטרו יכולה
לצאת במבצעים משוגעים, ואף אחד לא באמת מפסיד מה זה אומר?
אם מחיר של הראלי 883 בחו"ל זהה כמעט למחיר אופנוע אחר שנמכר שם ופה,
וכאן בארץ יש הפרש של למעלה מ-40 אש"ח בין הדגמים אז מישהו גוזר קופון משוגע.
לא שווה ליבואן לפצוח ביבוא של כלי חדש לארץ בכדי למכור 30 כלים בשנה.
אנחנו רוצים חו"ל אבל אנחנו פינה חשוכה ומבודדת בעולם שלא באמת מעניינת אף אחד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
" אנחנו פינה חשוכה ומבודדת בעולם"
מה נהיה מארץ חלב ודבש, העם הנבחר..
מזג האוויר האידאלי לרכיבה.
אנשים נחמדים(בצפון)
ירושלים הקדושה.
נורמליזצייה/הודנה
"יאללה ביתר יאללה חיים בכפר"
יש כמה טריומפים ישנים מתקופת המנדט.
נשכחו עיי הצבא האנגלי. ..
ממה שייצא לי לשמוע - אין טריומף בישראל, כי הבעלים של החברה מסרב לעבוד עם ישראלים.
כמובן שאלה שמועות שהגיעו לאוזניי, ולא מידע ממקור ראשון.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יבוא אישי אף אחד לא ימנע ממך לעשות.
זה הולך להיות לא משתלם בעליל הן במחיר היבוא, והן בתחזוקה השוטפת.
לא חסר בארץ אופנועים מלהיבים בימינו, כך שאני לא רואה שום סיבה טובה להתעקש דווקא על טריומף.
רוצה אופנוע אירופאי איכותי? גש ליבואנים של דוקאטי/ק.ט.מ/ב.מ.וו/אפריליה, ותתחדש.
עם אחריות, חלקי חילוף ומוסכים שיודעים לטפל בכלי.
הכלים של טריומף מעולים, אבל הם לא מספיק מיוחדים כדי שאתעקש לקנות מחברה שהבעלים שלה (שוב - לפי השמועות) אנטי ישראלי או אנטישמי מובהק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני דווקא רואה סיבה טובה!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!