אם אני לא טועה, מיכל העיבוי אמור להיות מעל גובה הרדיאטור.
אם זה כך גם אצלך אז תצטרך רק למלא במיכל העיבוי, ולבדוק מה המצב
ברדיאטור ואם צריך אז להשלים.
אם אכן מיכל העיבוי מעל גובה הרדיאטור אז לא תצטרך לנקז אוויר.
שלום לכולם,
אני צריך את עזרתכם ,הזמנתי מיכל עיבוי ל honda varadero 2005.
כאשר אני מפרק את הישן ומרכיב את החדש, האם אני רק צריך למלא מים ברדיאטור?
או שיש צורך גם לנקז אוויר?
אשמח לעצה בנושא.
נערך לאחרונה על ידי robif; 04-08-2015 בשעה 08:40.
אם אני לא טועה, מיכל העיבוי אמור להיות מעל גובה הרדיאטור.
אם זה כך גם אצלך אז תצטרך רק למלא במיכל העיבוי, ולבדוק מה המצב
ברדיאטור ואם צריך אז להשלים.
אם אכן מיכל העיבוי מעל גובה הרדיאטור אז לא תצטרך לנקז אוויר.
הF650 להחלפה בדו"ש
מילים הן כמו משחת שיניים,
ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.
מהבחינה הזאת, אין קשר בין מיכל העיבוי לרדיאטור.
כשהאופנוע קר, פשוט תנתק את המיכל עיבוי ותחליף. לא צריך לנקז אויר ולא כלום.
למה שיהיה צורך להוסיף מים?
כשהאופנוע קר, מיכל העיבוי והרידאטור הם נפרדים לחלוטין.
יש אופנועים שבהם מיכל העיבוי אמור להיות ריק ואם זה המצב אצלך פשוט תחליף את המיכל בלי לאבד מים ובלי להוסיף מים.
יש אופנועים בהם מיכל העיבוי אמור להכיל נוזלים גם כשהאופנוע קר. אם זה המצב אצלך, החלף מיכל עיבוי ומלא את החדש עד לקו המתאים.
בשני המקרים, אתה לא נוגע ברדיאטור והוא לא אמור לאבד מים.