שאלת ידע עקב כך שאני לא כל כך בקיא בנושא,היום אחרי הרבה זמן שתכננתי כך מאז שקניתי את האופנוע cbr600rr כבר לפני כמעט כשנה פירקתי את כל הפיירניג על מנת ניקיון יסודי מבחוץ ובמפנים כולל החלפת איזלבורנים שעשו את שלהם וגם בשביל להבין את האופנוע שאני מתנייד אתו באופן יומיומי, נתקלתי במיכל עיבוי שממולא בו מים ירוקים, הקו הראה שהמים בתוך מיכל העיבוי הם טיפה מעל המינימום, פתחתי גם את הפקק של הרדיאטור על מנת לוודא שיש מספיק מים שם, עכשיו לפי הבנתי הדלה בנושא בזמן שהמנוע קר ויש מים ברדיאטור אז במיכל העיבוי לא צריך שיהיה מים על המקסימום אלא מעט מעל המינימום? אשמח לתשובה והסבר חברים, תודה.