דווקא יש פה פוטנציאל לשיפור, תלוי לאיזה כיוון מטרו יקחו את זה.
אם הם לקחו את המותגים האלה כדי להרדים אותם, שלא יתחרו במותג הקיים שלהם, זה כמובן לא טוב לנו.
אבל אם הם לקחו אותם כחלק מצעד לקראת חיזוק ההשקעה שלהם בתחום האינדורו, תחום שבו הם לא ממש השקיעו עד עכשיו, זה יכול להיות חיובי לנו כרוכבים.
זה יכול להגיד אולי עוד מועדון לקוחות חזק ופעיל לרוכבי ימאהה/בטא/גאס גאס כמו שיש לקטמ והאסקי.
זה יכול להגיד תמחור יותר אגרסיבי של לפחות חלק מהמותגים שלהם, כדי ליצור מותגים "פרימיום" ומותגים "עממיים".
זה יכול להגיד אולם תצוגה רציני וטרייד אין רציני לשלושת המותגים האלה.
וזה גם יכול להגיד שסוף סוף יהיה סדר בעניין חלקי החילוף שעד עכשיו היו אחד המחסומים הגדולים ביותר של גאס גאס.

כמובן שכל הנ"ל נאמר מתוך אופטימיות, ויכול מאד להיות שלא נראה שום שינוי משמעותי.