לא רע
רק שלצערי...אני כבר למוד ניסיון שזה רק מילים יפות על דף ואני בספק אם זה ישפיע
הרי למה שמירי רגב תרצה לקרוא כזאת ביקורת, כאשר ברשות שלה אומרים לה שהיא אחלה?
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
אם כבר מת עוד לפני המשמרת שלה אבל ניחא.
פעילות פוליטית בעניין לא ממש תוסיף קרדיט מאחר וזה מצטייר כניסיון לסייע לעשירים ובעלי יכולת כלכלית ואין לזה ממש עניין בתקשורת מעבר לאייטם קטן אז למה לטרוח?
לענייות דעתי, העניין פשוט לא משווק נכון לפוליטיקאים או יותר נכון לומר לא מספקים להם תוכנית שהם יכולים למכור לציבור.
במקום לחרטט בטיעונים כגון אפשור מקום למי שרוצה להתחרות לעשות כן בבטחה להבדיל מבכביש הציבורי, מדינה מודרנית, קידום הספורט בישראל ויתר הטיעונים הרומנטיים... יש לגבש תוכנית שתדגיש ותבהיר את ההיתכנות הכלכלית של קיום ספורט מוטורי בישראל ובכלל זאת בפן התירותי, הגדלת היצע מקומות העבודה והעסקים, עמידה בסטנדרים כגון של ה OECD ואח׳ שישראל גם ככה צריכה לשאוף אליו. כל זאת לצד להסדרת הסוגיה הביטוחית (שזה סיפור לא קטן בפני עצמו) והרגולציה הבין משרדית... על מנת שלא לסכלו...
בקיצור, דברו במספרים, BOT ויתר הסופרלטיבים שיצדיקו את ״הטרחה״.
ליאור שכח אופציה ג' - ימשיכו כמו היום וימשיכו לשתות מאיתנו כספי מיסים לשלם להם על כלום.יש שתי אפשרויות - או שהרשות הקיימת תיסגר ותפתח מחדש עם אנשי מקצוע (רמז, לא מינויים פוליטיים ולא אנשי מרכז ליכוד) רציניים, שרוצים ויודעים לבצע במקום לבלבל את המוח בתקנות סרק, או שהספורט המוטורי בישראל יעבור לפעול כמו בכל העולם, תחת רגולציית גופים עולמיים כמו ה-FIA. זה קל ופשוט והגיוני.
וביננו, אחרי שירד על אנשי מרכז הליכוד - הוא יתוייג כ-שמאלני אליטיסט יפה נפש ויושלך הצידה.