למה שלא תקנה SV650 מוגבל ל-A1 וזהו? אם כבר אתה מתכון לקנות אופנוע ב-50K.
אתמול בבוקר ביקרתי בסוכנות הונדה להיתרשם מCB500F, נהנתי לשבת אליו וגם על ה500X...ותוך כדאי שיחה עם נציג מכירות התגלתה לי תגלית....
ברגע שתוך כדי שיחה איתו הזכרתי מה הביא אותי לעולם הדו"ג בגיל המשבר המכובד...הוא הפסיק את הסיפור של CB500..לקח אותי למסך המחשב שלו והראה לי הדבר הבא....CMX500...
ברגע זה הבנתי שמצאתי את ה holy grail שלי...
באפריל צפוי להגיע לארץ
בובר חדש של הונדה, קאסטום לדרגת A1, נראה בעיני פגז..ניראה כפיתרון מושלם לאלא שמעוניינים בקאסטום מוגבל לA1, תנוחה ומראה של בובר בוגר אך עם טכנולוגיות בסיסיות של היום..
מנוע של CB500
ABS
רק חבל שלא צוייד עם שעון מהירות אנאלוגי כמן אז...
פנס עגול...
צפי עלות - כאלפיים פחות מCB500F
Well worth 3 months waiting...
למה שלא תקנה SV650 מוגבל ל-A1 וזהו? אם כבר אתה מתכון לקנות אופנוע ב-50K.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
כי אני מלחתחילה מכוון לקאסטמים (קרוזרים/בובר) או קלאסיקות. כוון הבנתי שוק של סוג זה ובמיוחד לA1 הוא מאוד דליל בארץ, יכולתי כבר להתפשר לאופנוע רגיל לשנה-שנתיים לצבור ניסיון ואז בתיקווה להרחיב לA על מנת לאפשר קרוזר נורמלי.
אך עם הופעתו של CMX500 נראה לי פגעה בול במטרה מבחינתי, מכוון לקהל רוכבים חדשים מקווה שליטה אליו תהיה קלה מספיק.
מלחתחילה לא התכוונתי לקנות CB500 חדש אלה פשוט להרגיש אותו, אך CMX האיר את עיני..
מה עם ה-kawasaki vulcan?
היה 45 אלף פעם אחרונה שבדקתי עם מנוע 650 ולוק לא רע בכלל.
![]()
איכס.
זה מה שיש לי להגיד, סורי...
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הVulcan S הוא לדרגה לא מוגבלת, לא לA1.
בדקתי לגביו עוד לפני מספר חודשים
כל איכס הוא כמובן בעיני המתבונן :-)
אני בזמנו כן אהבתי את מראה של Vulcan S ובCMX500 התאהבתי כבר מהתמונות :-)
בוא נחשוב...
סדרת ה-500 של הונדה אלה אופנועים מעוד "קטנועיים". פרקטיים, נוחים, ללא יומרות מיוחדות.
כנ"ל גם האופי שלהם - התנהגות כביש בטוחה, אך לא מאתגרת, מנוע גמיש וחלק - אך חסר אופי. ידודיתיות למשתמש על חשבון ייחוד ואופי.
אפילו הצליל קטנועי למהדרין.
איזה קשר יש להונדות האלה לכלים של פעם, שהיו כידוע עשויים מברזל, ורוכביהם היו עשויים מפלדה? בעיניי, המהלך הזה של הונדה שקול ללבנות אופנוע רטרו על בסיס הג'וימקס.
מי שרוצה את הדבר האמיתי - יש מוטו-גוצי V7. מי שרוצה שזה גם יסע כמו אופנוע מודרני - יש דוקאטי סקרמבלר. ההונדה הזה, הוא חיקוי זול של אופנועי רטרו אמיתיים, כאלה שבאו לשחזר את חווית הרכיבה מפעם. בגלל זה ה"איכס".
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אגב, מה שמפתיע (לפחות אותי) זה שהCMX500 הוא learner-approved, ז"א מראש מאושר ככלי לימודי.
לא ציפיתי כלל שbobber יכול להיות כלי לימודי...:-)
אני דווקא חובב מאוד את כל הז'אנר הזה וכל תוספת מבורכת.
אם בזמנו היה לי קצת יותר כסף הוולקן היה יכול להיות אצלי במקום הsv.