מהניסיון האישי עם ה-CRF250L שלי (גם 2013), אחרי שעשיתי עליו כ-18 אלף:
- להחליף שמן+פילטר+אטם פילטר כל 6K לא חובה, רק אם ממש בא לך להקפיד (12K נשמע לי הגיוני, הורדתי אחרי 5K שמן שעדיין היה בסדר גמור)
- פילטר אוויר חדש כל 12-15K, וגם זה רק אם אתה רוכב הרבה בשבילים מאובקים בקיץ.
- להעיף קיבנימאט את הצמיגים המקוריים, ברצינות. הם המפגע הכי גדול באופנוע הזה.
להחליף שמן+פילטר+אטם לבד לוקח אפילו בצורה הכי פדאנטית
אולי חצי שעה.
זה וידאו שלדעתי מסביר איך לעשות את זה בצורה הכי טובה. פה אמנם מוצג CBR250R, אבל המנוע זהה מהבחינה הזו:
כמה דברים שהייתי מוסיף:
- אמנם אין לנו פיירינג, אבל את מגן הגחון הפלסטי חשוב להוריד לפני שמתחילים.
- אחרי הורדת השמן הראשונה, להחזיר את הבורג מבלי להדק, לנענע בעדינות את האופנוע מצד לצד ולפתוח. לחזור עד שירד כמה שיותר שמן ישן.
- שמן 10W40 סינטטי איכותי עושה נפלאות לביצועי האופנוע.
בהצלחה
