רבותי מהפך!
האם אנחנו חווים רוב דומיננטי של
קטנועיסטים בפורום.?
לפי התגובות כמובן)
הכל מתחיל בשם קטנוע. שם בקקט.
קט -נוע .. קט -קטן -נוע.
בלעז הסקוטר נשמע יותר טוב.
מה אגיד -
ויגור חתול עם כלב / מנסיון החתול תמיד הדומיננטי.)
צ'או.
יותר התכוונתי לR1 או R6 ומתחריהם... בנתיים בתוצאות השטח הם לא עומדים בקצב של תל אביב ומכסים על זה ב 160 בכביש פתוח
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לא יודע בקשר לr1 כי לא רכבתי על כזה אף פעם, אבל עם הנינג'ה 250 לא ראיתי ממטר שום קטנוע בשום תוואי
מאיפוא זה בא שושנים.
התחלת עם ווספה שכחת..
"מיליוני זבובים לא טועים.. "
ווספה זה ברזל אמתי, עם כבוד ומסורת, הילוכים, ניחוח איטלקי, אמינות, וטעם אנין.
פלסטיקים אוטומטים מהמזרח....זה....המוני.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כנל עם האפריליה הייתה גבוהה ודקיקה..
לא רואה שום קטנוע וגם אופנוע מבחינת תמרון והדחקויות בין חריצים קטנים.
אבל זה סתם פזיז, אז נחכה עוד רגע ונשתחל לא קרה כלום.
אפריליה/פיאג'ו כישלון בשנים האחרונות... בלי להעליב הן מייצרות זבל קטנועי משובח...
היפנים עוקפים אותם בגלל עיצוב (ימאהה) ובגלל חוסר תחרות בשוק (סוזוקי).
נ.ב.
איפה משיגים וספה צהובה כזו? (:
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אני מדבר על אפריליה RX עם רוטקס 122 האגדי.
לא על קטנוע.
Rotax 122
Vj 22
המנועים היחידים שבגללם היה שווה לחיות את אפריליה
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אפריליה 50 סמק מנוע מינרלי מנוע אגדה
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.