מקיף מצומצם זה נחמד, אבל זה עדיין לא ימנע גניבה של האופנוע.
אורך חיים של צמיג מאד תלוי בסוג הצמיג ובאופן השימוש. נלך על ממוצע של כ-40 שעות מנוע לצמיג - אתה מדבר על החלפת צמיגים כל חודשיים - שלושה במקום כל כחצי שנה.
טיפול קטן (שמן ופילטר) אני מניח כל 15-20 שעות, ושוב אתה יורד כאן לטיפול אחת לחודש במקום כל חודשיים - שלושה. אם אתה מטפל לבד זה בטח מאה עד מאות בודדות לטיפול.
מעבר לזה הבלאי יהיה יותר מואץ לכל הרכיבים כלומר כל הטיפולים הגדולים יוקדמו - שסתומים, טיימינג, בולמים, בלמים, בוכנה וכו'.
אופנוע כזה יכול "להחזיק" שנים, אבל בהנחה שתרצה למכור אותו יום אחד יותר שעות = ירידת ערך.
קח בחשבון שקשה עד בלתי אפשרי לשמור על תקינות אמצעי הרישוי ברכיבת שטח (מספר, איתותים, מראות) ולכן או שתצטרך להרכיב ולפרק אותם כל שבוע, או שתסתכן בחיכוכים עם המשטרה.
ואיך אתה מתכנן להגיע איתו לשטח בסופ"ש?
בקיצור, אני הייתי ממליץ לחפש כיוון אחר.
או דו"ש (690 כמו שאמרו מעלי, או WR250R או DRZ), או אופניים/אופניים חשמליים/קטנוע לעבודה ו350 לסופ"ש.