זה מדוייק! בטח ובטח שבמסגרת האחריות! היבואנים ניצלו את זה במשך שנים בכדי לכבול את הלקוחות למוסכים שלהם אחרת תוסר האחריות, עד שהמדינה שמה סוף למחדל הזה...
יבואן בלעדי מחוייב לתת שירות לכל אדם, לא משנה היכן הוא בוחר לטפל.
מוזמן לקרוא כאן:
http://www.galgalim.co.il/%D7%A8%D7%...zfGak.facebook
כולם אותו זבלה. בכל הקשור ליחס מקצועיות שירות אחריה הקנייה: מטרו לא יותר גרועים מהשאר.
ת'כלס, כולם מצייטים לאותו הכלל:
תן ת'כסף. קח ת'אופנוע. ביי.
במטרו, לפחות ביום הקנייה, אתה קצת מרוויח.
מישהו מכיר יבואן שמצב כזה לא יכול לקרות אצלו?
אני לא.
קורות טעויות בהזמנת החלקים, קורה שמשלוח מחו"ל מתעכב בנמל. זה ישראל, חביבי.
מטרו לא יוצאי דופן. מה גם, שעדיין לא ברור לי אצל מי הטעות - אצל מטרו, או שהמוסך שלך טעה במק"ט כשהזמין את החלק (שגם זה קורה, כולנו בני אדם).
ולכל אלה שמזכירים שהיבואן מחוייב לספק חלפים במשך 7 שנים - זה נכון, אבל החוק לא מחייב אותו להחזיק אותם במלאי.
מצאתי כאן את נוסח החוק - לא יודע האם זה עדכני:
")ג ( יבואן ישיר ויבואן עקיף יספקו מוצר תעבורה של דגם רכב שהם מייבאים, בתוך
שבעה ימי עבודה מיום קבלת ההזמנה; ואולם יבואן ישיר רשאי לספק מוצר תעבורה
לרכב מדגם שהוא לא מייבא, בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת ההזמנה.
)ד ( הוראות סעיף קטן )ג( לא יחולו בשל עיכוב בהספקה של מוצר תעבורה, שאינו
עולה על 45 ימי עבודה מיום קבלת ההזמנה, ובלבד שהיבואן הישיר או היבואן העקיף
הוכיח כי עשה כל שביכולתו לספק ללקוח מוצר תעבורה בתוך התקופה כאמור באותו
סעיף קטן ונקט את כל האמצעים הדרושים להזמנת מוצר התעבורה מכל מקור סביר
שממנו ניתן להשיגו באותה העת, וכי לא היתה לו שליטה על העיכוב בהספקה."
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אין לי שום בעיה עם טעויות, טעיתם? קחו אחריות ותדעו לפצות את הלקוח. זאת הטענה שלי!
המוסך בסה"כ העביר לי את התשובות שקיבל מהיבואן. אני לא מצפה מהמוסך להחזיק חלקים לכל סוגי האופנועים. זאת חובתו של היבואן נקודה.
ואם הייתי שולח חלק לתיקון אצל טכנאי והטכנאי עשה את העבודה שלו בצורה נאמנה אבל תלוי בצד שלישי, הייתי מאשים את צד שלישי.
במשך כל התקופה הזאת דיברתי עם המוסך וגם עם מחסן החלפים, עקבתי אחרי ההזמנה וראיתי בדיוק מי סרח בסיפור הזה ומי לא.
ובכל אופן, אם תהיתם איך מטרו הגיבו לפוסט שלי... התגובה הייתה פשוטה מאוד, פשוט להעלים אותו כדי שאף לקוח חלילה לא יהיה מסוגל לשמוע קצת על חווית השירות העלובה שהם מספקים ללקוחות שלהם
Untitled.png
אחת הסיבות שמטרו צצה בכותרות היא בשל העובדה שהיא חולשת על אחוז נכבד מהשוק הדו"ג עם לפחות 3 מותגים חזקים שהם גם די מכזיים וגם מתרחבת עם הפרדות סמל"ת מבטא גאס גאס ( על פניו מטרו לא עושה רעש גדול כנראה בשל תלונות על היותם קרטל - ניתן לקרוא על כך בדוגיגים ויש לציין שאני צועק את זה כבר זמן רב ואף הגשתי תלונות ברשויות והן אמורות להיות בבדיקה ).
לצורך העניין אם חשקה נפשי באופנוע יפני 50 אחוז מהמותגים בשוק זה מטרו.
מאידך (וזה כן לזכותם ) בשל גודל שוק הרוכבים ובייחוד אופנועים גדולי נפח כנראה שבשביל לשרוד היבואנים צריכים יותר ממותג אחד וליבואנים חדשים קשה לקום בשל דרישות דרקוניות של מדינת ישראל שמהווה סוג של ניגוד (תעודת עניות למדינת ישראל) .
לדעתי מטרו מצפצפת על הלקוחות שלה. הם שומרים על עמימות ולראייה אינם מגיבים בפורומים השונים לתלונות הקליינטים ( שלחו לי לא מעט מקרים של התנהלות קלוקלת מציד מטרו) בין אם הן צודקות או לא.
אני כן הייתי מצפה למחלקת פניות ציבור או מנהל מותג דוגמת כרובי מאבניר שידע לטפל בפניות (גם אם מדובר בסירוב ללקוח או מתן תשובה הולמת לתלונה).
וכן התייחסות גם ברשת אבל כשאתה מחזיק את אלוהים מהבייצים אין סיבה להתייחס.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, לא נמאס לך?
אם הייתי מנכ"ל מטרו - גם אני לא הייתי דורש מהעובד שלי לשבת בפורומים ולהגיב לכל המשועממים עם הטענות ההזויות שלהם. אין סיבה שאעמוד למשפט שדה של רוכבי מקלדת, בצירוף גולש או שניים שאולי קנו ממני פעם אופנוע, ועכשיו הם חושבים שאני חייב להם ה-כ-ל.
ואתה יודע מה? אם מטרו במשך שנים ארוכות נשארים היבואן הגדול ביותר, שמוביל את טבלת המסירות - כנראה שהם מתנהלים נכון, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך.
הבאת את כרובי כדוגמא? אז כשכרובי ימכור יותר אפריליות מ MT-09, ויותר SRV850 מטימקס, נדבר. בינתיים זה לא נראה באופק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אולי לא ה-כ-ל אבל את המינימום.
מניסיוני הקצר מאוד בתחום זה לא מאפיין של חברה אחת.
מעשה שהיה כך היה. לפני פחות משנה החלטנו לרכוש אופנוע קטן כמתנה לחבר. אחרי שקלול כל הנתונים הוחלט ללכת על בטא RE125 אינדורו שהתאים בול להגדרת התפקיד שחיפשנו. לצערי, החבר בחר שלא להגיע ליום הולדתו וכך נשארתי עם הצעצוע ברשותי. במהלך התקופה הקצרה בה נמצא האופנוע אצלי (כשנה, מעט פחות מ 7000 ק"מ) התעוררו כמה וכמה בעיות. מאחר שהכלי היה עדיין באחריות פניתי ליבואן, קודם כל ד.ל.ב ואח"כ סמל"ת. כל דבר שדרש מעורבות יבואן לא נמצא במלאי. יש לציין שכל מי שפניתי אליו הביע רצון ונכונות אמיתי לעזור (קודם אבי ששון מד.ל.ב (וגם אלון מהמחסן) ואח"כ עידן לונהיים כשהמותג עבר לסמל"ת) אבל חלפים- יוק.
ועכשיו אני מבין שאני לקוח של מטרו... זה מזכיר לי את הסיפור על הזקן מפודוליה שמעולם לא יצא מכפרו אך במהלך חייו היה אזרח של שלוש אימפריות.
נערך לאחרונה על ידי אוזניון; 14-02-2017 בשעה 15:47.
קקטוב אתה רואה שלא נמאס לי.
ייתכן שהם מתנהלים נכון או יותר נכון אני ושאר חבריי לתחביב לא מתנהלים נכון.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני לומד המון בתהליך.
כבר רגילים לראות אותי בכל מני משרדים עם ספרים ושאלות ואפילו מנגישים לי את החומר עם פחות התנגדות.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תכלס... המוסך שלך צריך לקחת את האחריות.
אני לא מבין בכלל למה אתה ניגשת למטרו בעצמך?!?
אתה הגעת למוסך שהתחייב שהוא יכול לתקן את הבעיה. תבוא אליו בטענות!
כשמגיע אליך טכנאי הביתה ואומר לך שהוא צריך להזמין איזה חלק לתיקון. והוא מתעקב חודשיים אתה פונה לטכנאי? או לחברה שממנה הוא מזמין את החלק ?!?