עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 40 מ 40

אשכול: מטרו מוטור - יש גבול!

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אני גם חיכיתי פעם כמה שבועות למשאבת דלק ממטרו.. למזלי אני תמיד עם כלי ספייר אחד לפחות.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי miki צפיה בהודעה
    הבעייה שיש חלפים שבלי מטרו לא יעבדו. דוגמה: טרנספונדר (fob) ל GTR1400. לפי הידוע לי חייב לעבור קידוד במטרו, אחרת זה עוד פלסטיק עם סוללה.
    מיותר לציין שמחיר החלק בחו'ל נמוך פי 4 לערך ממחירו במטרולנד.
    לבעלי הבורות...
    למה זה חייב לעבור קידוד ואם כבר זה נעשה, למה הקידוד חייב להיות רק במטרו?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בקאוואסאקי gtr יש חיישני אוויר ושלט קרבה שמתקשרים עם המחשב של האופנוע.
    על מנת להגדירם יש צורך במערכת הkds3 או בעברית מערכת דיאגנוסטיקה שבאמצעותה מגדירים את שלט הקרבה והחיישנים או מאתרים תקלות.
    אני בימים אלו מברר רכישה של המערכת מחו"ל על מנת לפתור את עצמי מעונשה של מטרו וכמובן אשמח לעזור לכל מי שיצטרך עזרה.
    אני מצאתי כמה דברים ומקווה להביא אותם באפריל הקרוב.


    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #34
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מה הקשר?

    אם אני רוצה לשפץ את הבולמים או להחליפם זה קשור לטיפול?
    או כל צורך אחר בחלקים?
    הרכבה לא לפי הוראות יצרן ונגרם נזק ולך תוכיח שאין לך אחות?

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לא חסרים מוסכים שמחזיקים ספר רכב ומתעדכנים מול היצרן.
    יתרה מכך, שיוכיחו הם שהנזק נגרם מהתקנה לא נכונה או שבכלל היתה התקנה לא נכונה.

  6. #36
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הטעות שלך, החוק דורש ממך להוכיח שהעבודה במוסך נעשתה בהתאם להוראות היצרן

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אם הבנתי נכון פותח השרשור מתלונן על אספקת חלפים ולא על נזק שנגרם מהתקנה לא נכונה.
    הדבר היחיד שאפשרי שלא הוזמן החלק הנכון.
    בגדול מחזירי שמן למזלג ועוד לאופנוע שאני מניח שהוא יחסית נפוץ להבנתי צריכים להיות במלאי של מטרו ואין סיבה שלקוח ימתין עד להגעתם.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #38
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    40
    אכן התלונה היא לא בגין שירות תיקון, אלא בגין אספקת חלקים.
    אינני יודע היכן בוצעה הטעות, בכל מקרה לא על ידי המוסך שלי. בין אם ע"י מטרו ועובדיה שהזמינו את החלק מהיצרן, או במשלוח עצמו של היצרן מחו"ל.
    שורה תחתונה, מדובר בשירות שניתן ע"י מטרו והם אלו שצריכים לקחת עליו את האחריות.

    אציין שלטיפול הגעתי מוכן עם חלקים שהזמנתי מבעוד מועד. מחזירי שמן ו-Guide Bushings. הבעיה הייתה שלאחר שפורק הבולם נתגלה בו חלק פנימי אחר שבור שאותו לא נהוג להחליף בדר"כ (וזו גם הסיבה שלכאורה לא היה במלאי היבואן)

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם יש לך הקלטות, יש לך תיעוד של כל מקרה + תמצא את הסעיף בחוק שהם מחויבים להחזיק חלקי חילוף עד 7 שנים משנת הייצור של הכלי...

    ופשוט תלך לתביעות קטנות ותגיש אחת, תביעה מקסימלית על הפרה ישירה החוקים שכתוצאה ממנה נגרמה לך עוגמת נפש.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  10. #40
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    עד כמה שידוע לי, החוק אומר שהיבואן מחוייב לכבד אחריות כל עוד האופנוע טופל במועד במוסך מורשה.
    רכשתי לא מזמן אופנוע באבניר, שאלתי את השאלה במפורש והשיבו לי בחיוב. כך גם נהגתי בטיפול ההרצה שנעשה באופרוד.
    לפני כשבועיים הוזמנתי לריקול סלילים באבניר. השאלה אפילו לא נשאלה. העליתי גם בעיה אחרת ונאמר לי שאין בעיה ושזה יטופל במסגרת האחריות, למרות שידעו שאת הטיפול עשיתי במוסך אחר.
    מטרו לדעתי מצטיינים (לרעה) בכל הקשור למחיר וזמינות חלפים. בשל כך וויתרתי על רכישת MT07 טרייסר חדש למרות שקסם לי. דל"ב מניסיוני מצטיינים לטובה. הייתה לי חוויה גרועה במיוחד עם מוסך הונדה אבל זה היה מזמן. מקווה שהשתפרו, למרות שאני כבר לא אתעסק עם "מאיר". עוד לא יודע לגבי אבניר...

    אני חושב שצריך לנצל כל הזדמנות להבהיר ליבואנים שאת הקונים שהם מרוויחים בחווית קניה טובה הם מפסידים (לעיתים לצמיתות) בגלל חווית שרות גרועה. אנחנו משתמשים בשרות הרבה יותר מבמכירות.

אשכולות דומים

  1. ויברציות לאחר טיפול גדול - דאון טאון 300
    על ידי Marked_One בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-12-2022, 10:48
  2. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  3. מחפש קיט טיפול גדול דאון טאון 300
    על ידי yuri1987 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-12-2015, 19:45
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 08:08

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO