אכן התלונה היא לא בגין שירות תיקון, אלא בגין אספקת חלקים.
אינני יודע היכן בוצעה הטעות, בכל מקרה לא על ידי המוסך שלי. בין אם ע"י מטרו ועובדיה שהזמינו את החלק מהיצרן, או במשלוח עצמו של היצרן מחו"ל.
שורה תחתונה, מדובר בשירות שניתן ע"י מטרו והם אלו שצריכים לקחת עליו את האחריות.
אציין שלטיפול הגעתי מוכן עם חלקים שהזמנתי מבעוד מועד. מחזירי שמן ו-Guide Bushings. הבעיה הייתה שלאחר שפורק הבולם נתגלה בו חלק פנימי אחר שבור שאותו לא נהוג להחליף בדר"כ (וזו גם הסיבה שלכאורה לא היה במלאי היבואן)


ציטוט ההודעה בתגובה
