טיעון תקף! בחיי.
רכבתי על שניהם - הבייבי דיוק והעז...
וואלה, בעיר אתה צודק++, ברכיבה לכינרת... לא כ"כ.
#דר איז נו ריפלייסמנט פור דיספלייסמנט.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מה עדיף? 250 שנת 2013 עם ABS או 500 ישן סוזוקי או קוואסאקי? זה לא אופנוע ראשון ולא אכפת לי מהתאוצה אבל כן ממהירות סבירה של 120 קמ"ש בלי לקרוע את המנוע...?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חדש כמה שיותר.
לא ממליץ על סיביאר250 כאופנוע טווח ארוך ספציפית.
אתם מכירים את זה שאתם רוצים לקנות אופנוע ולאט לאט אתם מעלים את התקציב, אז ככה בתכלס מספיק לי Z300 או CBR300 (דרך אגב מה כדאי מבינהם?) אבל עוד כמה אלפים ואני יכול לקנות הונדה CB500F אז מה אומרים?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מדובר על יד 2 לא חדש.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ההבדל בין ה 300 שציינת ל 250 המוצעים בשוק היד השנייה הוא זניח ביותר.
אם כבר, עדיף לך להישאר בקטגוריה של ה 250 כדי לא להעלות את מחיר הביטוח.
ה-500 לעומת זאת הוא שיפור שכבר יותר מורגש. לא בשמים, אבל מורגש.
מבין השניים - לך עם ה-Z. הוא בעל מנוע טווין בניגוד להונדה שהוא סינגל, וכאחד שרכב על אחד ורוכב קבוע בסופי שבוע בטיולים עם חבר על ה-Z300 אוכל להגיד שגם מרחקים ארוכים לא ממש מזיזים לאופנוע הזה בקצב שיוט של 120 קמ"ש.
אבל כמובן, אם יש אפשרות לקנות את ה-CB500 הייתי קופץ על זה. המנוע גדול יותר, משמע יותר משיכה מסל"ד נמוך (יכול לאמר מנסיון כאחד שרוכב על GS500 שהמשיכה הרבה יותר מורגשת מה-300). מה גם, שככל הנראה סל"ד העבודה שלך יהיה נמוך יותר על ה-500 מאשר ה-300, גם אם בשאלת המהירות הסופית ה-500 לא כל כך יותר מהיר מה-300.
תודה על העצה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
יש לי בעיה שאין הרבה Z300 בשוק, התקציב שלי 25000 בערך, ואני רואה ביד 2 שהנינג'ה 300 יותר שכיר וגם אומרים שהוא יותר טוב בגלל המיגון רוח, השאלה כמה זה יקר לתקן פלסטיקה לאופנוע שכזה? והאם בגלל זה עדיף ללכת על נייקד?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
פלסטיקה עולה אלפים רבים אבל זה לא מה שצריך לעצור אותך.
מקסימום אם נשבר ואין לך להחליף - תהפוך אותו לסטריט פייטר בהחלפת פנס והורדת תת שלדת הפיירינג...
(בהנחה שתאונה שגמרה את הפיירינג לא הרסה פרונט ועוד דברים יקרים)
ושני הסנט שלי להפעם - אופנוע קונים מהלב ובשביל הנשמה.
אם זה מרגיש לך מתאים - לך על זה. ההבדל בין האופנועים כמעט ולא קיים בתכלס.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בעיר יהיה יותר נוח הZ תנוחה גבוהה. והנינג'ה יותר מתאים למחוץ לעיר. בנוסף כל אחד והעיצוב שלו. שים לב שה Z300 יותר חזק ב 7.5 כ"ס מ Z 250.. זה בערך 20% אם אני לא טועה
רוב הנסיעות שלי יהיו בין עירוניות 65 קמ כיוון פעמיים בשבוע, אבל הקטע של הפלסטיקה לא צריך להרתיע נכון? במבחנים באינטרנט יש עדיפות לנינג'ה גם מבחינת המושב שרך יותר וגם מבחינת המיגון מחוץ לעיר...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מצאתי CB500F שנת 2013 או Z300/Ninga300 שנת 2016, הלב אומר נינג'ה, תחזוקה אומר Z300 והנוחות CB500F תכלס ה Z300 יכול להספיק לי, מקסימום אני אוסיף משקף למיגון רוח, השאלה אם CB500F שנת 2013 באותו מחיר עדיף על Z 2016???
Sent from my SM-G900F using Tapatalk