עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: התלבטות על אופנוע 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    ABS חשוב ומונע החלקות עקב נעילת גלגל.

    אם היה לך 500 ה250 ירגיש חלש...
    זה אפשרי אבל אל תצפה ואל תקרע אותו...
    לא בכל אופנוע

    אופנוע קטן אולי יהה יותר חלש אבל יותר ממזר וירגיש לפעמים יותר חזק בגלל קשת ביצועים אחרת. נאמר דיוק 200 מול gs500.
    שניהם נייקדים. אחד שוקל חצי ו60 אחוז מהנפח, בגרעון של צילינדר ועדיין עד 130 הגיאס יראה רק זנב ולא לא משנה אם זה קו ישר או בסיבובים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    טיעון תקף! בחיי.
    רכבתי על שניהם - הבייבי דיוק והעז...
    וואלה, בעיר אתה צודק++, ברכיבה לכינרת... לא כ"כ.

    #דר איז נו ריפלייסמנט פור דיספלייסמנט.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    מה עדיף? 250 שנת 2013 עם ABS או 500 ישן סוזוקי או קוואסאקי? זה לא אופנוע ראשון ולא אכפת לי מהתאוצה אבל כן ממהירות סבירה של 120 קמ"ש בלי לקרוע את המנוע...?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    חדש כמה שיותר.
    לא ממליץ על סיביאר250 כאופנוע טווח ארוך ספציפית.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    אתם מכירים את זה שאתם רוצים לקנות אופנוע ולאט לאט אתם מעלים את התקציב, אז ככה בתכלס מספיק לי Z300 או CBR300 (דרך אגב מה כדאי מבינהם?) אבל עוד כמה אלפים ואני יכול לקנות הונדה CB500F אז מה אומרים?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    מדובר על יד 2 לא חדש.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    30
    ההבדל בין ה 300 שציינת ל 250 המוצעים בשוק היד השנייה הוא זניח ביותר.
    אם כבר, עדיף לך להישאר בקטגוריה של ה 250 כדי לא להעלות את מחיר הביטוח.
    ה-500 לעומת זאת הוא שיפור שכבר יותר מורגש. לא בשמים, אבל מורגש.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobi_cd צפיה בהודעה
    אתם מכירים את זה שאתם רוצים לקנות אופנוע ולאט לאט אתם מעלים את התקציב, אז ככה בתכלס מספיק לי Z300 או CBR300 (דרך אגב מה כדאי מבינהם?) אבל עוד כמה אלפים ואני יכול לקנות הונדה CB500F אז מה אומרים?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    מבין השניים - לך עם ה-Z. הוא בעל מנוע טווין בניגוד להונדה שהוא סינגל, וכאחד שרכב על אחד ורוכב קבוע בסופי שבוע בטיולים עם חבר על ה-Z300 אוכל להגיד שגם מרחקים ארוכים לא ממש מזיזים לאופנוע הזה בקצב שיוט של 120 קמ"ש.

    אבל כמובן, אם יש אפשרות לקנות את ה-CB500 הייתי קופץ על זה. המנוע גדול יותר, משמע יותר משיכה מסל"ד נמוך (יכול לאמר מנסיון כאחד שרוכב על GS500 שהמשיכה הרבה יותר מורגשת מה-300). מה גם, שככל הנראה סל"ד העבודה שלך יהיה נמוך יותר על ה-500 מאשר ה-300, גם אם בשאלת המהירות הסופית ה-500 לא כל כך יותר מהיר מה-300.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    תודה על העצה

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    יש לי בעיה שאין הרבה Z300 בשוק, התקציב שלי 25000 בערך, ואני רואה ביד 2 שהנינג'ה 300 יותר שכיר וגם אומרים שהוא יותר טוב בגלל המיגון רוח, השאלה כמה זה יקר לתקן פלסטיקה לאופנוע שכזה? והאם בגלל זה עדיף ללכת על נייקד?

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobi_cd צפיה בהודעה
    ...השאלה כמה זה יקר לתקן פלסטיקה לאופנוע שכזה? והאם בגלל זה עדיף ללכת על נייקד?

    פלסטיקה עולה אלפים רבים אבל זה לא מה שצריך לעצור אותך.
    מקסימום אם נשבר ואין לך להחליף - תהפוך אותו לסטריט פייטר בהחלפת פנס והורדת תת שלדת הפיירינג...
    (בהנחה שתאונה שגמרה את הפיירינג לא הרסה פרונט ועוד דברים יקרים)

    ושני הסנט שלי להפעם - אופנוע קונים מהלב ובשביל הנשמה.
    אם זה מרגיש לך מתאים - לך על זה. ההבדל בין האופנועים כמעט ולא קיים בתכלס.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    בעיר יהיה יותר נוח הZ תנוחה גבוהה. והנינג'ה יותר מתאים למחוץ לעיר. בנוסף כל אחד והעיצוב שלו. שים לב שה Z300 יותר חזק ב 7.5 כ"ס מ Z 250.. זה בערך 20% אם אני לא טועה

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    רוב הנסיעות שלי יהיו בין עירוניות 65 קמ כיוון פעמיים בשבוע, אבל הקטע של הפלסטיקה לא צריך להרתיע נכון? במבחנים באינטרנט יש עדיפות לנינג'ה גם מבחינת המושב שרך יותר וגם מבחינת המיגון מחוץ לעיר...

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2017
    הודעות
    14
    מצאתי CB500F שנת 2013 או Z300/Ninga300 שנת 2016, הלב אומר נינג'ה, תחזוקה אומר Z300 והנוחות CB500F תכלס ה Z300 יכול להספיק לי, מקסימום אני אוסיף משקף למיגון רוח, השאלה אם CB500F שנת 2013 באותו מחיר עדיף על Z 2016???

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. התלבטות בבחירת אופנוע עם תקציב מוגבל
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-10-2016, 16:10
  2. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי YardenB בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 15:34
  3. התלבטות קשה- רכב או אופנוע
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-10-2015, 23:40
  4. התלבטות על אופנוע שטח ראשון
    על ידי PRPR בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 22:52
  5. התלבטות בבחירת אופנוע
    על ידי ilan_mu בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO