חפש גם 200 סמק
ערב טוב לכולם.
כיום אני רוכב על wr250R שבהתחלה שימש לי מעט נסיעות בעיר ועבר הסבה לשטח.
אחרי 8 חודשים החלטתי שהגיע הזמן להשתדרג ואין לי צורך יותר בנסיעה בכבישים.
התקציב שלי הוא קצת בעייתי. זה פחות או יותר הסכום שאוכל למכור את הWR שזה יהיה באזור ה-20-25K.
סגנון הרכיבה שלי הוא בעיקר טכני כיוון עליות וסלעים(וכן הWR עשה הכל יפה מאוד גם את העליות הקשות ביער ביריה בצפון.). אחרי כמה רכיבות על EXC125 החלטתי ללכת על 2 פעימות ופה באה לידי ביטוי ההתלבטות.
התקציב שלי מאוד מוגבל ואני מכוון לאזור ה 250 דו"פ.
האפשרויות העומדות בפניי הן בעיקר KTM ישנים (וגם זה מעט),או 125 דו"פים למיניהם או גאס גאס.
המחירים של הגאס גאס נראים רלוונטיים מאוד ושנתונים מאוחרים נכנסים בתקציב שלי. השאלה איך האופנועים שלהם וכמה הם סחירים?
אני חושב שנגעתי בכל הנקודות החשובות, אני לא נעול על כלום. כיוון מועדף זה 250 דו"פ אבל פתוח להצעות.
תודה מראש לעוזרים.
נדב.
חפש גם 200 סמק
הגאס גאס אופנועים לא רעים בכלל, ביצועים שלא נופלים בהרבה(אם בכלל) מהכתומים. היה לי כזה , 2013 לאיזה חודש חודשיים ונהנתי ממנו מאוד( 125) .
בולמים ושלדה נהדרים לדעתי. מנוע מגניב, ההילוך השישי שחסר קצת מעצבן לדעתי..
במצבם הנוכחי בשוק ,לרדת יותר נמוך לדעתי הם לא ירדו ככה שתוכל למצוא אופנועים במצב טוב ובמחיר משתלם
תודה לעונים.
אני כנראה אלך על הגאסגאסץ מחפש 200/250 עם העדפה גדולה ל200.
בוצון למה החזקת אותו רק חודש חודשיים? אני רואה כלים בני שנתיים עד 4 שנים עם פחות מ100 שעות מנוע יד 4. בקטמ לא רואים כלים כאלו. למה כל כך מעט שעות וכל כך הרבה ידיים?
לא היה שלי , היה של חבר מטכךיסט שנעדר מהבית לתקופה הזאת(....) ואני "שמרתי" לו על האופנוע בזמן הזה.
קשה להסביר את התופעה , אולי אנשים פחדו מהשוק וגלגלו הלאה, אולי חלק לא אהב את מה שקיבל, אולי נכווה מבעיית זמינות החלפים שהיתה...כל אחד וסיבותיו.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk