תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: בעת פנייה, לאיזה כיוון להטות את הגוף?

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    25

    בעת פנייה, לאיזה כיוון להטות את הגוף?

    היי לכם,
    בעת פנייה במהירות גבוהה, חוץ מהיגוי הפוך שאני מתרגל עכשיו, הגוף נוטה לכיוון הפנייה או דווקא לצד השני כדי לאדן את האופנוע?
    נגיד שאני פונה ימינה, הגוף נוטה שמאלה או ימינה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    ברכיבת כביש הגוף נוטה אל תוך הפניה (הקסדה 'מנשקת' את המראה).
    ברכיבת שטח וסופרמוטו - החוצה מהפניה ורגל שלוחה קדימה.
    חשוב לשמור על מבט רחוק והכי חשוב - ידיים משוחררות על הכידון.

    #אלה היו 60 שניות על לימוד שחיה בהתכתבות.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הגוף יוצא לכיוון הפניה לפני האופנוע כאשר ההיגוי ההפוך מתבצע במקביל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608



    ולא ככה:


  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה



    ולא ככה:

    אני לא יודע מה יותר הצחיק אותי, תנוחת הישיבה של השני, או השלט שנמצא מאחוריו שהמוח שלי פירש... אחרת.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Amital צפיה בהודעה
    היי לכם,
    בעת פנייה במהירות גבוהה, חוץ מהיגוי הפוך שאני מתרגל עכשיו, הגוף נוטה לכיוון הפנייה או דווקא לצד השני כדי לאדן את האופנוע?
    נגיד שאני פונה ימינה, הגוף נוטה שמאלה או ימינה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    תלוי האם אתה רוצה להדק או להרחיב את הקו.
    הגוף על האופנוע הוא משקולת, שמשפיעה על מרכז הכובד של מערכת "רוכב-אופנוע".
    בהינתן זווית הטיה קבועה:
    הוצאה של הגוף החוצה תגרום להרחבה של הקו (האופנוע "יוצא החוצה" מהפניה, מגדיל את רדיוס הסיבוב).
    הכנסה של הגוף פנימה תגרום להידוק של הקו (האופנוע "נכנס פנימה" לפניה, מקטין את רדיוס הסיבוב).
    לכן, ברכיבה יומיומית, הוצאה/הכנסה של הגוף יעילה לתיקונים קטנים של הקו. בעזרת תזוזות הגוף הרוכב יכול לתקן את קו הפניה ללא פקודת היגוי נוספת (שמהווה ערעור של יציבות האופנוע).
    ברכיבת מרוצים, הכנסה קיצונית של הגוף פנימה (ע"ע "ברך באספלט" עם חצי תחת מחוץ למושב) משמשת כדי לאפשר מהירות פניה גדולה יותר, כאשר הרזרבות להגדלת מהירות בעזרת ההיגוי מנוצלות עד תום ע"י הרוכב (האופנוע נמצא בקצה מרווח ההטיה שלו).

    את השימוש בגוף כמשקולת מאזנת לומדים מהר ברכיבת שטח, שם תנאי האחיזה משתנים ללא הרף, וגורמים לאופנוע לקפוץ פנימה והחוצה מהקו הנבחר. רוכב שטח נדרש לאזן את האופנוע בעזרת העברות המשקל במשך כל הרכיבה, באינטנסיביות שרוכב כביש "יומיומי" אפילו לא מדמיין.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. מאיזה סרט זה הקטע הבא?
    על ידי shushu בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-01-2017, 20:22
  2. (כ"ע) מאיזה שנה יש ABS ב KTM DUKE 390?
    על ידי Gamer בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 01:00
  3. מאיזה צד אתם מטפסים ?
    על ידי r&a בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 22:02
  4. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 09:28
  5. אפריליה sxv/סוזוקי drz-לאיזה שימוש?
    על ידי TooLy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 21:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO