עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: איך להיות בולט בכביש בלי להיות יותר מידי ארס

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166

    איך להיות בולט בכביש בלי להיות יותר מידי ארס

    שלום לכולם

    אני רוכב כבר דיי הרבה זמן והשבוע, לצערי חוויתי תאונה - אני הייתי בנתיב שלי כאשר בחור מאוד מבוגר (91) נכנס בי מהצד ולא ראה אותי, הוא לא אותת או משהו, לאופנוע יחסית שלום הרבה שפשופים בארגז הצד ובמגן המנוע, הבחור התנצל ואמר לי לקחת אותו איתי למוסך והוא ישלם מה שצריך.

    לאחר התאונה והכל הגעתי הביתה וחשבתי לעצמי שאולי אני צריך להיות יותר בולט, אני רוכב על cb500x מזווד ב3 ארגזים ולמרות שהאופנוע אינו מפלצת כמו הGS הוא גם אינו קטן אך עדיין חשבתי איך להיות בולט יותר במהלך היום בתוך ערים (בדרכים בין עירוניות זה גם חשוב לי אבל פחות, מרגיש לי יותר בטוח) חשבתי על כמה דרכים אשמח לקבל מידע נוסף או חיזוקים/ שלילות

    אפודה זוהרת - דיי פשוט אבל מעצבן כל פעם לשים על המעיל

    להתקין איזה אורגן אורות על ארגזי הצד בחלקם הצידי והאחורי כנראה יהיה מדובר בלד סיני ואני לא בטוח כמה אור הוא יפיק ביום (דגש על יום ולא לילה) בנוסף יהיה קצת בעיה לעשות חיבור אסטטי לארגזים, גם אם אני יצור חיבור מהיר למצבר היות והארגזים יורדים לפעמים מהאופנוע.

    אגזוז - אני מודע לאפקט דופלר אך בעיר יש מצב שבמהירות נמוכה כן יותר יחפשו אותי, פחות אוהב את הפתרון יסרבל אותי מעוד בכניסה לביניין ויציאה וגם דיי יקר.

    כמובן שכל אלה לא פותרים אותי לשים לב ולהיות ערני אבל לפעמים צריך קצת יותר

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    קסדה hi viz- מעיל hi viz

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    אגזוז- לא משנה כמה ינסו לשכנע בפורום שגליי קול הולכים אחורה, ואין לזה משמעות וכו' וכו'..בפועל זה מגביר נוכחות משמעותי. בטח לתאונה
    כמו שתיארת, בה כל דבר וויזואלי לא היה עוזר כיוון שחוש הראיה שלו גם ככה לא ספר אותך, אולי אם היית "רועש" יותר הוא יכול היה לשים לב אליך.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בן 91 בדוק לא שומע.
    לדעתי רוב האנשים שומעים פחות טוב מאשר רואים פחות טוב מהנורמה.
    אבל כן אגזוז רועש ואיזו קסדה צהובה ניאון יכול להיות נחמד.
    ראיתי קסדה עם מנגון תאורת לדים כחולים לבטיחות ונראות, דווקא יפה ובטעם.
    אני אחפש ואשים פה תמונה.
    Shark-Evoline-3-Moovit-Lum1.jpg
    הנה, טעיתי זאת ספציפית לא לדים אלא משתמשת בצבע מיוחד שסופג אור וhttp://reviews.revzilla.com/8506-en_...ws/reviews.htm
    יש גם קיטים של לדים כחולים.
    נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 05-12-2015 בשעה 20:34.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    בן אדם בן 91 נכנס בך ואתה מחפש דרך להיות יותר בולט?

    הבן אדם הזה כנראה היה נכנס גם באופנוע משטרה עם סירנה. למה שקרה לך אין שום קשר לנראות.
    לצערנו, עם השנים החושים שלנו מתקהים ובדרך כלל מגיעים למצב שכבר מסוכן להיות נהגים על כביש ציבורי.

    הזמן שבין "חושים לא מתפקדים ואסור להיות על הכביש" לבין "כבר לא נוהג" בדרך כלל מתנהל על הכביש ורק מחכים לתאונה הקטלנית שתכריח שוטר לקחת לבן אדם את הרישיון.

    לדעתי אתה צריך לדווח על זה למשטרה אם לא עשית את זה, כדי שהם יחליטו אם צריך להיות לו רישיון או לא.

    זה מאוד מצער שמישהו שנהג 70 שנה כבר לא יכול לעשות את זה, אבל יותר מצער שמורידים אופנועים מהכביש כי הם כבר מזמן לא אמורים להיות עליו.

    מהמקרה הזה אני לא הייתי מסיק שאין לי מספיק נראות. רק שאין לי מספיק מזל או שאין לי מספיק עירנות.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    זה לא פעם ראשונה שמישהו ניסה להוריד אותי או לא שם לב זה פעם ראשונה שהצליחו וחשבתי אולי על הדרך להיות בולט ולהפחית את התופעה, אני בטוח שמי שמתעסק בטלפון ימשיך או כל דבר אחר אבל אולי תהיה איזה הרמת מבט או משיכה של העין אני לא תמים אבל מקווה על ידי הבלטה להפחית מקרים כאלה שמתרחשים לכולנו בחיי היום יום

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אין שום דרך להיות יותר נראה , בלית ברירה החלפתי אגזוז (המקורי נשבר) והוא התגלה לאחר ההתנה כמאוד רועש עם משתיק ניסיתי להוריד משתיק וניסיתי עם משתיק וניסיתי עם אגזוז מקורי. נהג לא שומע אותך מחוץ לעיר, בעיר שומעים רק במהירות ממש איטית ודי מקרוב אז פתרון זה לא.
    קסדה עם צבעים בולטים עוזרת בצורה חזקה מאוד ,זה משפר את הניראות פלאים!
    אפוד hi viz גם כן משפר את הניראות פלאים.
    והכי טוב זה בטיחות אקטיבית ולא פאסיבית, משמע אתה לא נוסע במקביל לרכב בשטח המת שלו שהוא יכול להישתלב עלייך ואין לך מה לעשות, אתה מוצא מקום בתנועה שיש לך תוכניות מוכנות של מה אתה עושה אם משהו סוטה עלייך או בולם חרום לפנייך.
    בכביש כמו במלחמה "ההגנה הטובה ביותר זה התקפה"
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    אני אוהב שנותנים עובדות חד משמעיות.

    תעשו טובה- קחו פחית לכמה שעות. ופשוט תיסעו, רצוי באזור עם טימקסים...בוא נראה אם תבחינו בהם, או לא ותראו גם כמה זמן לפני שהם מגיעים
    לרמת וויזואלית אתם "מודעים" לקיומם באזור שלכם. גם בתוך העיר וגם מחוץ לעיר...

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    אני אוהב שנותנים עובדות חד משמעיות.

    תעשו טובה- קחו פחית לכמה שעות. ופשוט תיסעו, רצוי באזור עם טימקסים...בוא נראה אם תבחינו בהם, או לא ותראו גם כמה זמן לפני שהם מגיעים
    לרמת וויזואלית אתם "מודעים" לקיומם באזור שלכם. גם בתוך העיר וגם מחוץ לעיר...
    אני מבלה כ100 אלף קמ בשנה בפחית
    וכ 70 אלף קמ בשנה על אופנוע.
    כשאני אומר פחית זה
    קיא פיקנטו
    ברלינגו
    דימקס
    דודג ראם
    פורד 350
    מיצובישי אטראז

    ובחיים לא הבחנתי באופנוע על פי צליל האגזוז .
    כניראה כי אני כמו כל שאר הנהגים שם מוזיקה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    יישמע מטומטמם אבל השיטה שלי להיות נראה היא להיות בלתי נראה. ומה זה אומר?
    לרכב בכביש בצורה כזו שאני יודע שאני לא קיים בשביל אף אחד. לא לסמוך על אף אחד, ותמיד לרכב מעט מהר יותר מהתנועה, אף פעם לא בקצב שלה. החלטת להאט או לרכב במקביל למישהו, תדאג להיות בשדה הראיה שלו.
    לא קשה להכנס לראש של הנהגים, כולנו נהגי פחיות במקביל ומבינים איפה יש מקום לטעויות. תנסה להכנס לראש של הנהגים, להבין מה הטעות הבאה שהם יכולים לעשות ומה הפעולות שאתה תעשה כדי להמנע מכך.
    לדוגמא: אתה מתקרב לצומת, רמזור אדום. שני טורים של מכוניות- אחד ארוך יותר, אחד קצר יותר. אממה, סחבק ישראלי מצוי לא אוהב לעמוד בתור הארוך ואוהב לעבור לתור הקצר, בדיוק ברגע האחרון, ובדרך כלל זה מלווה בשבירת הגה.
    קלטת מצב כזה של שני טורים? תסע בצד של הנתיב שגם אם יתפרץ לך רכב- הוא לא יפגע בך וישאיר לך יותר מקום להתחמקות.
    בכללי באזורים של צמתים וככרות יש הכי הרבה בלת"מים בכביש וצריך להיות הרבה יותר דרוך, לקרוא את הדרך והנהגים הרבה יותר, ותמיד לזכור שאתה לא קיים בשביל אף אחד.
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    יש זקנים שנכנסים לנתיב נגדי באיילון, מכיר זקן שנכנס בניידת חונה בצד הדרך ואתה רוצה שיבחינו באופנוע? החושים שלהם כהים, התגובות איטיות וחלקם לא אמורים בכלל לנהוג יותר

  12. #12
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    אני עם קסדה צהובה ואפוד זוהר מעל המעיל, לדעתי מאוד יעיל.
    בנוסף, ביום אני נוסע עם לדים מקדימה ויש גם לדים על הארגז מאחורה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני מבלה כ100 אלף קמ בשנה בפחית
    וכ 70 אלף קמ בשנה על אופנוע.
    כשאני אומר פחית זה
    קיא פיקנטו
    ברלינגו
    דימקס
    דודג ראם
    פורד 350
    מיצובישי אטראז

    ובחיים לא הבחנתי באופנוע על פי צליל האגזוז .
    כניראה כי אני כמו כל שאר הנהגים שם מוזיקה
    +88.
    הפעם היחידה שאני מבחין בקיום אופנוע עפ"י צליל האגזוז זה שאני שומע עוד אידיוט מגזגז ב-10 בלילה ברחוב, וחושב איך אפשר היה לבנות רובה אוטומטי עם ביות על עוצמת הצליל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shay-p צפיה בהודעה
    לרכב בכביש בצורה כזו שאני יודע שאני לא קיים בשביל אף אחד. לא לסמוך על אף אחד, ותמיד לרכב מעט מהר יותר מהתנועה, אף פעם לא בקצב שלה. החלטת להאט או לרכב במקביל למישהו, תדאג להיות בשדה הראיה שלו.
    לא קשה להכנס לראש של הנהגים, כולנו נהגי פחיות במקביל ומבינים איפה יש מקום לטעויות. תנסה להכנס לראש של הנהגים, להבין מה הטעות הבאה שהם יכולים לעשות ומה הפעולות שאתה תעשה כדי להמנע מכך.
    לדוגמא: אתה מתקרב לצומת, רמזור אדום. שני טורים של מכוניות- אחד ארוך יותר, אחד קצר יותר. אממה, סחבק ישראלי מצוי לא אוהב לעמוד בתור הארוך ואוהב לעבור לתור הקצר, בדיוק ברגע האחרון, ובדרך כלל זה מלווה בשבירת הגה.
    קלטת מצב כזה של שני טורים? תסע בצד של הנתיב שגם אם יתפרץ לך רכב- הוא לא יפגע בך וישאיר לך יותר מקום להתחמקות.
    בכללי באזורים של צמתים וככרות יש הכי הרבה בלת"מים בכביש וצריך להיות הרבה יותר דרוך, לקרוא את הדרך והנהגים הרבה יותר, ותמיד לזכור שאתה לא קיים בשביל אף אחד.
    +188, והדוגמה בול - ויש עוד הרבה דוגמאות, גם בכביש תוך כדי תנועה. אפשר להתחיל מלהקפיד על הדבר הפשוט ביותר - אף פעם לא להיכנס למכונית מאותתת בכיוון הפניה שלה, משהו שהרבה מאוד אופנועים וקטנועים חוטאים בו.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 06-12-2015 בשעה 13:32.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    61
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני מבלה כ100 אלף קמ בשנה בפחית
    וכ 70 אלף קמ בשנה על אופנוע.
    כשאני אומר פחית זה
    קיא פיקנטו
    ברלינגו
    דימקס
    דודג ראם
    פורד 350
    מיצובישי אטראז

    ובחיים לא הבחנתי באופנוע על פי צליל האגזוז .
    כניראה כי אני כמו כל שאר הנהגים שם מוזיקה
    על פי סוגי המכוניות שעליהן אתה מבלה, תן לי לנחש שאתה בצבא קבע...

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי odesa צפיה בהודעה
    על פי סוגי המכוניות שעליהן אתה מבלה, תן לי לנחש שאתה בצבא קבע...
    יכלתה להיכנס לפרופיל שלי ולראות בפירוש
    מקצוע:לא תלמד תהיה נגד
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. הולכת להיות עונה חזקה ב-MotoGP
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-02-2016, 22:35
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-02-2016, 08:29
  3. כמה אטומים יכולים להיות שופטים ?
    על ידי YaronNahum בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 10:35
  4. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 20:32
  5. 4 פעימות אוכל שמן, מה יכול להיות המקור לבעיה?
    על ידי משה בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 09:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO