תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: ימאהה חושפת את ה-YS125 - אופנוע עירוני צרכני

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    ימאהה חושפת את ה-YS125 - אופנוע עירוני צרכני

    ה-YS125 החדש של ימאהה - המחליף של ה-YBR125 - נותן מענה לתחבורה עירונית בסיסית וזולה, אך לא יגיע ארצה.

    http://fullgaz.co.il/?p=119885


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    21 ק"מ לליטר ל 125 סמ"ק ועוד עם גיר ידני זה נתון דיי גרוע בימינו למען האמת.

  3. #3
    זה אופנוע של עולם שלישי... במדינות שאליהן הוא מיועד - הוא בוודאי נמכר בסכום שווה ערך למשכורת חודשית אחת או שתיים (משכורות מקומיות של שכר מינימום).

    ברור שהוא לא יגיע לישראל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אכן זה גרוע בתצרוכת דלק אבל...
    הם מצהירים 14 ואני רגיל שזה פחות בליטר או שניים ממה שמוצהר בד"כ אז ככה שזה לא רע.

    זה לא יגיע כי מטרו כנראה לא רוצים שיהיו לנו כלים שלא צריך לתחזק הרבה/זולים לתחזוקה (זאת ההשערה שלי) - הכל כסף.

    דרך אגב לכמה הוא מגיע? כיאה ל 125 או משהו מפתיע?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה

    זה לא יגיע כי מטרו כנראה לא רוצים שיהיו לנו כלים שלא צריך לתחזק הרבה/זולים לתחזוקה (זאת ההשערה שלי) - הכל כסף.
    בינגו. זו גם הסיבה מדוע פלאפונים מודרניים בד"כ לא שורדים יותר מכמה שנים, מדוע אנשים קונים רכב חדש כל 3 שנים ומדוע מנורות נבנו לכך שישרפו לאחר זמן ממושך למרות שבביתו של אדיסון עוד דולקות אותן המנורות שיוצרו כשגר שם - למה לתחזק כשאפשר להחליף?

    ובקשר לכלי - נראה לטעמי כמו כל כלי "עולם שלישי" אחר דוגמאת הקיוואי 125 שהגיעו ארצה לא מזמן. שום דבר מיוחד לא בעיצוב ולא בטכנולוגיה שלו, משמע ימאהה פשוט מנסה לנגוס בעוד נתח שוק לא-קטן - האדם העובד הפשוט מהמדינה המתפתחת.
    אם באמת עושה 21 ק"מ לליטר - קצת מאכזב, ויכולה להיות נקודת המשבר של הכלי היות ולא מעט כלים בנפח ומבנה דומה עושים כמעט כפול מזה, ובמדינות בהן המשכורת זעומה והדלק יקר - זה יכול להיות גורם מכריע.

  6. #6
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    זה אופנוע של עולם שלישי... במדינות שאליהן הוא מיועד - הוא בוודאי נמכר בסכום שווה ערך למשכורת חודשית אחת או שתיים (משכורות מקומיות של שכר מינימום).

    ברור שהוא לא יגיע לישראל.
    מהכתבה:
    מסתבר שה-YBS היה אהוב למדי באירופה, שכן במהלך השנים נמכרו ממנו כ-150 אלף יחידות

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ברור שנמכר באירופה, אבל פה בארץ לא "משתלם" להם למכור כי לא ירוויחו עליך מספיק בעלות מכירה ובעלויות אחזקה.
    Tracer 900

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    במקרה הספציפי הזה אני לא חושב שתאורית הקונספירציה שמטרו לא רוצה למכור לקהל כלים אמינים/ חסכוניים היא הסיבה.
    לפי דעתי הסיבה העיקרית היא שאופנועים בנפח 125 סמ"ק נמכרים בארץ ביחידות בודדות עד בכלל בשנה והקהל המקומי שרוצה 125, רוצה אוטומט/ קקנוע. אישית אני חושב שזו סיבה יותר ממוצדקת לא להתאמץ ולהביא לכאן כלי שאין לו דרישה כמעט כך או כך, ימכר במספרים קטנים מאוד וסביר שלא יוכל להיות מתומחר אטרקטיבית כי זה עדין ימאהה ולא סאן יאנג, ויניב מתח רווחים שולי עד לא מצדיק יבוא שלו.

אשכולות דומים

  1. ימאהה חושפת את ה-R6 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-10-2016, 15:36
  2. ימאהה חושפת: טרייסר 700
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:16
  3. הסקוורנה te 125 לבין עירוני
    על ידי tomy669 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 17:57
  4. האם drz400sm מתאים לבין עירוני?
    על ידי DaniB בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 20-11-2015, 23:00
  5. בין עירוני בהרצה - מה הדרך הנכונה?
    על ידי 338cal. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO