במקרה הספציפי הזה אני לא חושב שתאורית הקונספירציה שמטרו לא רוצה למכור לקהל כלים אמינים/ חסכוניים היא הסיבה.
לפי דעתי הסיבה העיקרית היא שאופנועים בנפח 125 סמ"ק נמכרים בארץ ביחידות בודדות עד בכלל בשנה והקהל המקומי שרוצה 125, רוצה אוטומט/ קקנוע. אישית אני חושב שזו סיבה יותר ממוצדקת לא להתאמץ ולהביא לכאן כלי שאין לו דרישה כמעט כך או כך, ימכר במספרים קטנים מאוד וסביר שלא יוכל להיות מתומחר אטרקטיבית כי זה עדין ימאהה ולא סאן יאנג, ויניב מתח רווחים שולי עד לא מצדיק יבוא שלו.