העייפות פוגעת גם בכושר השיפוט שלנו וביכולת קבלת ההחלטות:
באין שוליים רחבים/תחנת דלק, הדבר המתבקש הוא לרדת במחלף הקרוב - שם כמעט תמיד יהיה מקום יותר מתאים ופחות מסוכן לעצור בו, מאשר שוליים צרים על כביש מהיר.
פות"ש כבר הבין את הפוטנציאל הקטלני שבנהיגה (וגם רכיבה!) כשעייפים. מצד שני, אם מישהו אי פעם נקלע לסיטואציה דומה, קחו בחשבון את האפשרות שציינתי...
שבוע טוב ורכיבות טובות


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה