https://www.youtube.com/watch?v=-gu1W2DR-vU
זה אומנם סרטון פרסומי אבל הוא מדגים את העניין לא רע.
6 דקות ששווה לראות.
אני נכנס לאתר הפול ולמטה בתחתית יש תחת מאפייני הרכב
ABS, ASC, CBS, EBA, TCS וצריך לסמן האם יש לאופנוע או אין.
וואלה אני מכיר רק ABS וגם כשנכנס מאפיינים לאופנועים בהם אני מתעניין אני רק מוצא האם יש ABS או אין(למשל CB500X או CB500F או Z300 וכדומה)
מישהו יכול להסביר בקצרה מה אלו שאר המאפיינים וגם איך מוודאים בקלות האם לאופנוע מסויים יש אותם או אין אותם?
תודה
https://www.youtube.com/watch?v=-gu1W2DR-vU
זה אומנם סרטון פרסומי אבל הוא מדגים את העניין לא רע.
6 דקות ששווה לראות.
בגדול, ראשי התיבות האלה מסמלים מערכות בקרת אחיזה ושליטה מתקדמות.
התשובה המדוייקת מודפסת ע"י המדינה ונקראת רישיון רכב.
שם יופיעו כל המע' המתקדמות שיש לאופנוע שלך. והמסמך יספק את חב' הביטוח.
אמנם אתה צודק ולרוב האופנועים בימינו אין מע' נוספות על הABS
אבל השנה, למשל, יצאו דגמים רבים ליצרנים רבים ובהם מיטב הטכנולוגיה האפשרית.
כך שזה רק עניין של זמן עד שזה יהפוך למציאות גם בשוק המשומשים...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
תודה, הסרטון מלפני כ 3 שנים אז מדוע דברים כאלו נחוצים וחשובים לא נמצאים בכל אופנוע מהשנתונים האחרונים? האם זה ממש מעלה את מחיר האופנוע?
השאלה בכמה?
ואיך יודעים האם אלו נמצאים באופנוע מסויים? או רק על ידי התקשרות עם היבואן?
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
תודה על התשובות.
דווקא נראה לי שבסופו של דבר ,במידה והמערכות הללו כן יכולות להציל חיים, אז זה כן משתלם לחברות הביטוח ולמדינה שמשלמת כל כך הרבה כספים בגלל פציעות ומוות מתאונות ועוד דברים נוספים(מיטות אישפוז, בית לווינשטיין, שיקום ועוד צרות) להמיע מערכות אלו או לסבסדן.
זה לא רק תחביב זה כלי תחבורה אשר מונע פקקים ועוד הרבה דברים אחרים וחוץ מזה המדינה מממנת כל כך הרבה דברים מיותרים אבל עדיף שלא ניכנס לזה...
רוב המערכות האלה מתבססות על ABS 8 ומעלה של בוש. זה עסק מאוד יקר ובחלק מהמערכות דורש עוד מודול סנסורים.
למה זה יקר? כי זה דורש can bus שזה פטנט של בוש וקיים במחשבי ניהול מנוע יקרים בלבד. שזה כרגע מגנטי מרלי(דגמי פרמיום) ובוש כמעט כולם.
רוב המוחלט של הכלים משתמשים במערכות של דנזו , קהין,מיצובישי, וקונטיננטל שזה מערכות אנולוגיות וגם ה abs פשוט בהרבה ומשם זה נגזר החוסר במערכות.
אגב גם הabs הוא קיים בסוגים שונים והדגמים הטובים(2 שסתומים לקו) אפקטיביים פי כמה וכמה לעומת הרוב הגנריות של שסתום יחיד לקו.
הכוונה ששניהם שומרות על הרוכב מפני החלקה אבל השסתום כפול גם שומר על מרחק בלימה אופטימלי, בשסתום יחיד מרחק הבלימה מתארך ברגע שהמערכת פעלה
ובקיצור ותאכלס למה לא קיים? כי זה יעלה מחיר של כלי תקציבי בכ20 אלף שקל מה שימקם אותו בקטגוריה של כלי פרמיום
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor