תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: שאלה לגבי קטגוריית "מאייפני רכב" בטופס ביטוח לאופנוע

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354

    שאלה לגבי קטגוריית "מאייפני רכב" בטופס ביטוח לאופנוע

    אני נכנס לאתר הפול ולמטה בתחתית יש תחת מאפייני הרכב
    ABS, ASC, CBS, EBA, TCS וצריך לסמן האם יש לאופנוע או אין.
    וואלה אני מכיר רק ABS וגם כשנכנס מאפיינים לאופנועים בהם אני מתעניין אני רק מוצא האם יש ABS או אין(למשל CB500X או CB500F או Z300 וכדומה)
    מישהו יכול להסביר בקצרה מה אלו שאר המאפיינים וגם איך מוודאים בקלות האם לאופנוע מסויים יש אותם או אין אותם?

    תודה

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    אני נכנס לאתר הפול ולמטה בתחתית יש תחת מאפייני הרכב
    ABS, ASC, CBS, EBA, TCS וצריך לסמן האם יש לאופנוע או אין.
    וואלה אני מכיר רק ABS וגם כשנכנס מאפיינים לאופנועים בהם אני מתעניין אני רק מוצא האם יש ABS או אין(למשל CB500X או CB500F או Z300 וכדומה)
    מישהו יכול להסביר בקצרה מה אלו שאר המאפיינים וגם איך מוודאים בקלות האם לאופנוע מסויים יש אותם או אין אותם?

    תודה
    https://www.youtube.com/watch?v=-gu1W2DR-vU

    זה אומנם סרטון פרסומי אבל הוא מדגים את העניין לא רע.
    6 דקות ששווה לראות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065

    Cool

    בגדול, ראשי התיבות האלה מסמלים מערכות בקרת אחיזה ושליטה מתקדמות.
    התשובה המדוייקת מודפסת ע"י המדינה ונקראת רישיון רכב.
    שם יופיעו כל המע' המתקדמות שיש לאופנוע שלך. והמסמך יספק את חב' הביטוח.

    אמנם אתה צודק ולרוב האופנועים בימינו אין מע' נוספות על הABS
    אבל השנה, למשל, יצאו דגמים רבים ליצרנים רבים ובהם מיטב הטכנולוגיה האפשרית.

    כך שזה רק עניין של זמן עד שזה יהפוך למציאות גם בשוק המשומשים...
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    תודה, הסרטון מלפני כ 3 שנים אז מדוע דברים כאלו נחוצים וחשובים לא נמצאים בכל אופנוע מהשנתונים האחרונים? האם זה ממש מעלה את מחיר האופנוע?
    השאלה בכמה?

    ואיך יודעים האם אלו נמצאים באופנוע מסויים? או רק על ידי התקשרות עם היבואן?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    תודה, הסרטון מלפני כ 3 שנים אז מדוע דברים כאלו נחוצים וחשובים לא נמצאים בכל אופנוע מהשנתונים האחרונים? האם זה ממש מעלה את מחיר האופנוע?
    השאלה בכמה?

    ואיך יודעים האם אלו נמצאים באופנוע מסויים? או רק על ידי התקשרות עם היבואן?
    הכל עניין של תמחור.
    מערכות בטיחות הן קודם כל כלי שיווקי להטמיע את המערכות האלה עולה כסף.
    אם כל המערכות היו מוטמעות בכל הכלים, זה היה מייקר את הכלים הפשוטים והיה מוריד מערכם של הכלים הגדולים.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי rusty james צפיה בהודעה
    התשובה המדוייקת מודפסת ע"י המדינה ונקראת רישיון רכב.
    שם יופיעו כל המע' המתקדמות שיש לאופנוע שלך. והמסמך יספק את חב' הביטוח.
    הלוואי...
    משום מה באופנועים, ציון מערכות הבטיחות לא מופיע ברשיון הרכב.
    צריך וכדאי לקבל מכתב מהיבואן עבור מס' רישוי ספציפי שמפרט אילו מערכות קיימות ועם המכתב הזה ללכת לביטוח.
    מניסיון...
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    תודה על התשובות.
    דווקא נראה לי שבסופו של דבר ,במידה והמערכות הללו כן יכולות להציל חיים, אז זה כן משתלם לחברות הביטוח ולמדינה שמשלמת כל כך הרבה כספים בגלל פציעות ומוות מתאונות ועוד דברים נוספים(מיטות אישפוז, בית לווינשטיין, שיקום ועוד צרות) להמיע מערכות אלו או לסבסדן.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    תודה על התשובות.
    דווקא נראה לי שבסופו של דבר ,במידה והמערכות הללו כן יכולות להציל חיים, אז זה כן משתלם לחברות הביטוח ולמדינה שמשלמת כל כך הרבה כספים בגלל פציעות ומוות מתאונות ועוד דברים נוספים(מיטות אישפוז, בית לווינשטיין, שיקום ועוד צרות) להמיע מערכות אלו או לסבסדן.
    מדינה לא משלמת כלום. האזרחים משלמים על הכל.
    לא רואה למה אזרחי המדינה צריכים להוציא מכספם בשביל לממן את התחביב הזה שלך.
    רוצה בטיחות? סע ברכב.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    הודעות
    354
    זה לא רק תחביב זה כלי תחבורה אשר מונע פקקים ועוד הרבה דברים אחרים וחוץ מזה המדינה מממנת כל כך הרבה דברים מיותרים אבל עדיף שלא ניכנס לזה...

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Thelegend צפיה בהודעה
    תודה על התשובות.
    אז זה כן משתלם לחברות הביטוח
    על כל פיצ'ר בטיחות יש הנחה של 3% בביטוח החובה
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    רוב המערכות האלה מתבססות על ABS 8 ומעלה של בוש. זה עסק מאוד יקר ובחלק מהמערכות דורש עוד מודול סנסורים.

    למה זה יקר? כי זה דורש can bus שזה פטנט של בוש וקיים במחשבי ניהול מנוע יקרים בלבד. שזה כרגע מגנטי מרלי(דגמי פרמיום) ובוש כמעט כולם.

    רוב המוחלט של הכלים משתמשים במערכות של דנזו , קהין,מיצובישי, וקונטיננטל שזה מערכות אנולוגיות וגם ה abs פשוט בהרבה ומשם זה נגזר החוסר במערכות.
    אגב גם הabs הוא קיים בסוגים שונים והדגמים הטובים(2 שסתומים לקו) אפקטיביים פי כמה וכמה לעומת הרוב הגנריות של שסתום יחיד לקו.
    הכוונה ששניהם שומרות על הרוכב מפני החלקה אבל השסתום כפול גם שומר על מרחק בלימה אופטימלי, בשסתום יחיד מרחק הבלימה מתארך ברגע שהמערכת פעלה

    ובקיצור ותאכלס למה לא קיים? כי זה יעלה מחיר של כלי תקציבי בכ20 אלף שקל מה שימקם אותו בקטגוריה של כלי פרמיום

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    רוב המערכות האלה מתבססות על ABS 8 ומעלה של בוש. זה עסק מאוד יקר ובחלק מהמערכות דורש עוד מודול סנסורים.

    למה זה יקר? כי זה דורש can bus שזה פטנט של בוש וקיים במחשבי ניהול מנוע יקרים בלבד. שזה כרגע מגנטי מרלי(דגמי פרמיום) ובוש כמעט כולם.

    רוב המוחלט של הכלים משתמשים במערכות של דנזו , קהין,מיצובישי, וקונטיננטל שזה מערכות אנולוגיות וגם ה abs פשוט בהרבה ומשם זה נגזר החוסר במערכות.
    אגב גם הabs הוא קיים בסוגים שונים והדגמים הטובים(2 שסתומים לקו) אפקטיביים פי כמה וכמה לעומת הרוב הגנריות של שסתום יחיד לקו.
    הכוונה ששניהם שומרות על הרוכב מפני החלקה אבל השסתום כפול גם שומר על מרחק בלימה אופטימלי, בשסתום יחיד מרחק הבלימה מתארך ברגע שהמערכת פעלה

    ובקיצור ותאכלס למה לא קיים? כי זה יעלה מחיר של כלי תקציבי בכ20 אלף שקל מה שימקם אותו בקטגוריה של כלי פרמיום

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    החכמתי
    תודה!

אשכולות דומים

  1. שאלה לגבי הזמנת מצלמה מחו"ל
    על ידי duadi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 38
    הודעה אחרונה: 07-09-2016, 21:57
  2. שאלה לגבי הזמנת משקף לקסדה מחו"ל
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 28-07-2016, 17:58
  3. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 18:10
  4. איך מגיעים לקטגוריית "טיולים" שבאתר?
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 21:29
  5. שאלה לגבי ביטוח חובה
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 02-09-2015, 22:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO