רוב המערכות האלה מתבססות על ABS 8 ומעלה של בוש. זה עסק מאוד יקר ובחלק מהמערכות דורש עוד מודול סנסורים.
למה זה יקר? כי זה דורש can bus שזה פטנט של בוש וקיים במחשבי ניהול מנוע יקרים בלבד. שזה כרגע מגנטי מרלי(דגמי פרמיום) ובוש כמעט כולם.
רוב המוחלט של הכלים משתמשים במערכות של דנזו , קהין,מיצובישי, וקונטיננטל שזה מערכות אנולוגיות וגם ה abs פשוט בהרבה ומשם זה נגזר החוסר במערכות.
אגב גם הabs הוא קיים בסוגים שונים והדגמים הטובים(2 שסתומים לקו) אפקטיביים פי כמה וכמה לעומת הרוב הגנריות של שסתום יחיד לקו.
הכוונה ששניהם שומרות על הרוכב מפני החלקה אבל השסתום כפול גם שומר על מרחק בלימה אופטימלי, בשסתום יחיד מרחק הבלימה מתארך ברגע שהמערכת פעלה
ובקיצור ותאכלס למה לא קיים? כי זה יעלה מחיר של כלי תקציבי בכ20 אלף שקל מה שימקם אותו בקטגוריה של כלי פרמיום
Sent from my m3 note using Tapatalk


ציטוט ההודעה בתגובה